تبلیغ جیمز باندی سونی را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که وب‌سایت ویکی‌لیکس، ایمیل‌هایی از سونی منتشر کرد که توقع مالی بالای جیمز باند فعلی برای تبلیغ یک گوشی را نشان می‌داد. دنیل کریگ به سونی گفته بود برای اینکه با یک اکسپریا Z4 عکس بگیرد، پنج میلیون دلار می‌خواهد. البته سونی هم این پول را پرداخت نکرده بود.

سونی برای گوشی Z5 تبلیغی شبیه فیلم‌های جیمز باند جدید ساخته است.

با تمام این اوصاف، اگر چند فیلم اخیر باند را دیده باشید، مطمئنا چشم‌تان به تعداد زیادی از محصولات سونی هم افتاده است. سونی جدیدا تبلیغی برای باند ساخته است. در این تبلیغ، دو محصول اکسپریا Z5 و دوربین RX100 Mark IV به‌تصویر کشیده شده. این محصولات، با شعار «Made for Bond» تبلیغ شده‌اند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این تبلیغ، حضور نداشتن خود باند در آن است؛ طوری که تبلیغ با محوریت شخصیت «مانی‌پنی» ساخته شده است. کارگردان این تبلیغ اکشن هم «دنی کلاین‌من»، کارگردان تیتراژهای آغازین چند فیلم باند بوده است.

سونی می‌گوید که تبلیغ را با دوربین Sony F65 تصویربرداری کرده‌اند.

«کاز هیرایی» درباره‌ی تبلیغ گفته است: “چه در دست مانی‌پنی باشد٫ یا چه در دست عکاس خلاقی که می‌خواهد تصاویری شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد، گوشی Z5 یا دوربین RX 100 Mark IV دستگاه‌هایی هستند که چرای کار روزانه و چه برای ماموران مخفی به کار می‌آید.”

می‌توانید این تبلیغ را در ادامه ببینید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Amir

    عجب چیزی هس

  2. مهدی

    سونی = خدا تبلیغات کاذب

    1. LynX

      در واقع اون دوربین ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه فیلم میگیره، پس نمیدنم کدوم کذب تره، یه ویژگی که واقعا تو محصول هست، یا اینکه مثلا گالکسی اس۶ تو تاریکی شب عکس روز میگیره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه