ترفند حسگر اثرانگشت

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید چقدر خوب بود، اگر می‌توانستید از هر ۱۰ انگشت خود را برای باز کردن قفل گوشی یا تبلت‌تان استفاده کنید؟ اغلب گوشی‌ها ۳ یا نهایتا ۵ انگشت‌ را می‌شناسند و می‌توانید از همان تعداد انگشت برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید.

اما راهکار ساده‌ای وجود دارد، که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید تعداد بیشتری انگشت‌ را به‌تمامی گوشی‌هایی که حس‌گر اثرانگشت دارند از هر برند و هر رده‌ی قیمتی، معرفی کنید. برای نمایش این ترفند از ۴ گوشی سامسونگ گلکسی نوت۵، آیفون ۶s، هوآوی P9 و ال‌جی G5 کمک گرفتیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

در این میان از آیفون ۶s شروع می‌کنیم که با توجه به امنیت بالایی که اپل از آن صحبت می‌کند، نباید بتوان این ترفند روی آن استفاده کرد. هنگام شناساندن انگشت خود به آیفون ۶s می‌توانید به ترتیب از هر ۵ انگشت یک دست خود استفاده کنید. می‌توانید به ترتیب انگشت‌های خود را روی حسگر اثرانگشت قرار دهید تا گوشی آن‌ها را شناسایی کند. سعی کنید این کار را کمی با آرامش انجام دهید. بعد از شناسایی انگشت‌هایتان، در انتها می‌توانید با استفاده از هر ۵ انگشت که گوشی آن‌ها را فقط به‌عنوان یک انگشت شناسایی کرده، برای باز کردن قفل گوشی کمک بگیرید. در ادامه می‌توانید ببینید، که سه‌گوشی دیگر هم به این ترفند پاسخ مثبت می‌دهند. با تمام گوشی‌ها هم می‌توانید پنج‌انگشت خود را در قالب فقط یک اثرانگشت معرفی کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید تا ۲۵ انگشت را برای باز کردن آیفون استفاده کنید.

جالب است بدانید که این ترفند روی تمام گوشی‌هایی که حسگر اثرانگشت دارند، قابل‌استفاده است. همچنین ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید هم‌زمان از چندین نفر برای معرفی انگشت استفاده کنید، به‌این‌ترتیب ۲۵ نفر می‌توانند قفل یک گوشی آیفون را به‌راحتی باز کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    روی p9 liteانجام شد بدون مشکل

  2. Avatar علیرضا

    این کار رو زمان اومدن ۵s تو بازار بچه های i-phone.ir انجام داده بودن.

  3. Avatar سونا زمانی

    عجب بابا بیخیال واقعا دمت دیگه به انگشت خودتم نباید اعتماد کنی 🙂

  4. Avatar احسان

    یه جورایی اولش فکر کردم مقاله طنزه! اما امتحان کردم رو آیفون ۶s دیدم واقعیه! باورم نمیشه!

  5. Avatar Cyanogen

    درضمن میتونید هر پنج تا وروردی را روی یک انگشت ثبت کنید سرعتش فوق العاده بیشتر میشه

  6. Avatar پویان

    اگر هم میخواید گوشیتون در شناسایی انگشت شما خطا نکنه عمل کنه، هر ۵ بار رو تنها از یک انگشتتون اسکن بگیرید. اینطوری عملکرد حسگر گوشی شما تقریبا بی نقص میشه!

  7. Avatar مرتضی

    بسیار بسیار عالی ممنون از دیجی کالا
    سوالی که پیش میاد اینه که با توجه به این مورد حتما شرکت های تولید کننده سعی میکنند این مورد را رفع کنند

  8. Avatar رامین

    گوشی من honor 5x هست و کلا با ایفون فرق میکنه . تو ایفون برای باز کردن باید کلید هم فشار بدی ولی تو این گوشی اصلا کلیدی روی حسگر نیست .
    من این ترفند رو امتحان کردم برای گوشی من نشد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه