تسلا تاریخ معرفی اتومبیل Model 3 را اعلام کرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Tesla Model 3

شرکت تسلا اعلام کرد که اتومبیل Model 3 خودش را در تاریخ ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) معرفی خواهد کرد.

خودروی Model 3 شرکت تسلا در تاریخ ۱۲ فروردین ماه معرفی می‌شود.

اتومبیل Model 3 شرکت تسلا قرار است با قیمتی بسیار ارزان‌تر از مدل S و به شکل انبوه تولید شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. تسلا اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ فروردین ماه تنها این اتومبیل را به نمایش در می‌آورد و آن را راهی بازار نمی‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده Model 3 در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

البته «ایلان ماسک» (Elon Musk) رییس شرکت تسلا قبلا گفته بود که Model 3 را در ماه مارس معرفی می‌کند و اکنون تاریخ دقیق این مراسم اعلام شده است. مدتی پیش ماسک برای اینکه نشان دهد تسلا آینده‌ی شگفت ‌انگیزی را پیش رو دارد، ۱۰۰ میلیون دلار از سهام شرکت خودش را خریدرای کرد.

انتظار می‌رود که اتومبیل Model 3 با قیمتی پایین‌تر از ۳۵ هزار دلار راهی بازار شود. اگر همه چیز براساس برنامه‌های صورت گرفته ادامه پیدا کند، سال ۲۰۱۷ شاهد تحول بزرگی در زمینه‌ی خودروهای برقی خواهیم بود. شرکت تسلا در این سال Model 3 را عرضه می‌کند و شرکت GM هم قصد دارد اولین خودروی برقی خودش را راهی بازار کند.

Tesla Model S

خودروی Model S شرکت تسلا

در خبرها به این موضوع هم اشاره شده بود که شرکت تسلا قصد دارد در کشور چین کارخانه راه‌اندازی کند تا بتواند محصولات خودش را با قیمت ارزان‌تر بسازد. ایلان ماسک گفته که خودروهای این شرکت تا سال ۲۰۱۸ تمام کشور آمریکا را بدون راننده، می‌رانند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عطر

    واقعا خودرو جالبیه این خودرو ساز یکی از پیشرفنته ترین خودروهای برقی دنیا را تولید میکنه

  2. Avatar لیلیوم

    قابل توجه خودرو سازان داخلی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه