تصاویر بدنه‌ی هوآوی میت ۹ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

درباره‌ی هوآوی میت ۹ تا به‌حال اخبار، مشخصات لورفته و عکس‌های متعددی در رسانه‌های مختلف دیده‌ایم. این گوشی که درواقع نسل بعدی هوآوی میت ۸ محصوب می‌شود، احتمالا تا اواخر امسال معرفی خواهد شد.

باتری هوآوی میت ۹ می‌تواند تنها با ۵ دقیقه اتصال به برق، تا ۴۸ درصد شارژ شود.

میت ۸ اولین گوشی‌‌ای بود که هوآوی سال گذشته با نمایشگر بزرگ ۶ اینچی عرضه کرد و توانست توجه بازار گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند. امسال ظاهرا برنامه‌ی هوآوی روی شارژ‌ سریع باتری‌‌ها تمرکز دارد و گفته می‌شود باتری هوآوی میت ۹ می‌تواند تنها با ۵ دقیقه اتصال به برق، تا ۴۸ درصد شارژ شود.

اخیرا هم تصویری از بدنه‌ی یک گوشی منتشر شد که ادعا می‌شود مربوط به هوآوی میت ۹ است. این تصاویر را در ادامه می‌بینید.

از این تصاویر می‌توان به برخی مشخصات گوشی از جمله وجود دوربین دوتایی در پشت آن پی برد که گفته شده ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین اسکنر اثر انگشت را هم در تصاویر می‌توان تشخیص داد.

کارشناسان می‌گویند به احتمال قوی میت ۹ به تراشه‌ی Kirin 960 مجهز خواهد شد که یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای را در خود جای داده است. این تراشه از استاندارد LTE Cat. 12 بهره‌مند است و از شبکه‌های CDMA هم پشتیبانی می‌کند.

با این وجود برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی مشخصات گوشی جدید هوآوی باید منتظر بمانیم تا این دستگاه از TENAA مجوز بگیرد. در حال حاضر در بنچمارک‌های مختلف اطلاعات ضد و نقیضی درباره‌ی هوآوی میت ۹ وجود دارد.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه