تصاویری از بسته‌بندی‌ آیفون ۶s و ۶s پلاس منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت اپل برخی جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس را بهبود بخشیده است، اما این شرکت تغییری در ظرفیت حافظه‌های ذخیره‌سازی این محصولات ایجاد نکرده است.

تصاویری از بسته‌بندی آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس شرکت اپل منتشر شده است که اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های این محصولات نمایش می‌دهد.

ظرفیت در حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه‌ها مانند آیفون‌های قبلی اپل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. به‌تازگی تصویری از بسته‌بندی آیفون ۶s و ۶s پلاس منتشر شده که اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری و نام اصلی این دستگاه‌ها را نمایش می‌دهد. براساس این تصاویر به‌طور حتم،اپل این دستگاه‌ها را با نام آیفون ۶s و ۶s پلاس رونمایی خواهد کرد.

پیش از این اخبار زیادی پیرامون تاریخ رسمی معرفی و عرضه‌ی این محصولات در بازار منتشر شده بود. براساس این اطلاعات به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده‌ی این دستگاه‌ها را در تاریخ ۱۸ شهریور (۹ سپتامبر) به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. همچنین احتمالا اپل نسل جدید آیفون‌های خود را در تاریخ ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) در بازار عرضه خواهد کرد.

s6

براساس شایعه‌های منتشر شده، شرکت سازنده در این نسل از محصولات خود از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، چیپ‌ست A9 اپل و تکنولوژی Force Touch بهره گرفته است. لازم به‌ذکر است که اخیرا هم یک برنامه‌نویس تصویری از کدهای iOS نسل جدید آیفون منتشر کرده است که براساس آن، شایعه‌ی پشتیبانی از قابلیت Force Touch در این دستگاه‌ها تایید می‌شود. همچنین آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی طراحی و تولید شده‌اند.

6s-plus

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عطیه شیرخانی

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوب، مفید ومختصرتون.
    متنها عالیه فقط ایراد تایپی موجود است.
    (براساس این طلاعات به‌نظر می‌رسد)=تصاویری از بسته‌بندی‌ آیفون ۶s و ۶s پلاس منتشر شد.

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      اصلاح شد. ممنون از توجه‌تون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه