تصاویر جاسوسی از مدل جدید سوزوکی لو رفت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید با دیدن چهره‌ی پوشانده‌ شده‌ی این خودرو به یاد ماشین‌هایی مثل FJ کروز یا مرسدس G کلاس بیفتید اما این‌بار سوزوکی می‌خواهد جا پای خودروسازهای بزرگ بگذارد و در آینده‌ای نه چندان دور، از ماشینی جدید رونمایی کند.

ما با دیدن این خودرو به یاد کانسپت جدید سوزوکی افتادیم که به تازگی برایتان منتشر کردیم. این خودرو بر خلاف کانسپت دیده شده، ظاهر آینده‌نگر و فانتزی ندارد بلکه مثل اتاق‌های M و G کلاس مرسدس‌بنز، از طراحی شارپ و جعبه‌ای بهره می‌برد. گفته می‌شود که این خودرو، سوزوکی جیمنی (Jimny) نام دارد. سوزوکی جیمنی بیش از ۴ دهه قدمت دارد. پیشینه‌ی این خودرو به سال ۱۹۷۰ میلادی برمی‌گردد که اولین نسل این اتاق معرفی و به بازار عرضه شد. از این خودرو تا امروز ۳ نسل معرفی شده است. این چهارمین نسل جیمنی است که به زودی شاهد رونمایی رسمی آن هستیم.

در مورد مشخصات فنی این خودرو گفته می‌شود که جیمنی به یک پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری مجهز به سامانه‌ی توربوشارژر مجهز خواهد شد که توان حدودی ۱۴۰ اسب‌بخار تولید خواهد کرد. این اتومبیل آفرودی احتمالا در دو مدل تک دیفرانسیل و تمام چرخ‌محرک به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که در نمایشگاه خودرو توکیو شاهد رونمایی این محصول هیجان‌انگیز سوزوکی باشیم. نمایشگاه خودرو توکیو از ۵ آبان برپا می‌شود و تا چهاردهم همین ماه ادامه دارد.

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه