جدیدترین تصاویر ب‌ام‌و سری ۸ لو رفت

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سری 8

سری ۸ قرار است به عنوان اتاق تمام‌عیار لوکس و اسپرت ب‌ام‌و به زودی معرفی و امسال به بازار عرضه شود. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویری منتشر شده که به یکی از مدل‌های سری ۸ نسبت داده‌اند.

بیشتر بخوانید: چرا ب‌ام‌و سری ۸ تبدیل به یک اسطوره تکرارنشدنی شد؟ (عکس + فیلم)

سری 8

همان‌طور که از تصاویر منتشر شده پیداست، سری ۸ امضای طراحی جدید محصولات شرکت ‌ب‌ام‌و را دارد. با این حال در ظاهر آن شاهد تغییرات و استفاده از المان و مولفه‌های طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات این شرکت آلمانی هستیم. به‌طور مثال با این که جلوپنجره‌های دوتایی و کلیوی ب‌ام‌و به عنوان امضای طراحی تمام محصولات ب‌ام‌و در طول تاریخ شناخته می‌شود، در سری ۸ از جلوپنجره‌های کشیده‌، عریض‌، بزرگ‌تر و با شکلی ذوزنقه استفاده شده تا با تغییر رادیکالی بتواند حس بیشتری از هیجان را به مخاطب منتقل کند.

هم‌چنین چراغ‌های کشیده با الگوی مشابه، زبان طراحی محصولات شرکت ب‌ام‌و را دیکته می‌کند. بیشترین تغییرات در نمای پشتی صورت گرفته است؛ چراغ‌های خطر کشیده که با زاویه‌ی ملایم به سمت لوگوی سفید و آبی این شرکت باوارایی نشانه رفته‌اند. هم‌چنین از تصاویر لو رفته می‌توانیم فرم متفاوت دیفیوز، سپر، شبرنگ و جای پلاک را ببینیم که به عنوان خصوصیات متفاوت این آلمانی مغرور شمرده می‌شوند.

درمورد مشخصات فنی سری ۸، احتمال عرضه‌ی دو مدل می‌رود؛ نمونه‌ی اول که احتمالا به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی ۴.۴ لیتری تویین‌توربو و مدل قدرتمند به موتور ۱۲ سیلندر خورجینی تویین توربو با حجم ۶.۶ لیتر مجهز می‌شوند.

به نظر شما، آیا سری ۸ می‌تواند موفقیت نسل اول خودش را دوباره تکرار کند؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی اکبر خادم حیدری

    با سپاس از آقای شاهسون به خاطر مقالاتشون، در حوزه خودرو. مقر کمپانی ب ام و (یا بی ام دبلیو با تلفظ انگلیسی) در شهر مونیخ در استان باواریا قرار داره نه در اشتوتگارت. پس ب ام و باواریایی هستش. دایملر بنز و پورشه اشتوتگارتی هستن.

    1. سلام علی جان
      حق باشماست. این اشتباه سهوا رخ داده. با این حال خطایی بوده که خودم هنوز تو شوک هستم از این بابت 🙂

  2. Avatar ،shahabmp

    این بعید میدونم اتاق ۸ جدید باشه. بیشتر میخوره بادی کیت باشه و ساختگی، به هیچ وجه کیفیت طراحی آلمانی تو طراحی پشت این ماشین وجود نداره و کمی ناشیانه است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه