تصاویر جدید فیلم Justice League را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«زک اسنایدر»، کارگردان معروف فیلم‌هایی مثل Watchmen و Sucker Punch حسابی در شبکه‌های اجتماعی فعال است. عادت داریم روند ساخت فیلم‌های او را از حساب کاربری توییترش دنبال کنیم و اسنایدر به تازگی، در توییترش تصاویری از فیلم بعدی‌اش یعنی Justice League منتشر کرده است.

جالب‌ترین تصویر منتشر شده، اولین نگاه ما به «جی‌کی سیمونز» در نقش «رییس پلیس گوردون» است. گوردون مثل همیشه در کنار چراغ بزرگ بت-سیگنال ایستاده و ظاهرا منتظر بتمن است. البته این عکس کمی مبهم و تاریک است و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه اتفاقاتی قرار است بیافتد.

justice-league-gordon

کارگردان فیلم Justice League این عکس‌ها را به مناسبت روز بتمن منتشر کرده است. روز بتمن هر ساله از سوی شرکت DC انتخاب می‌شود و امسال، این رویداد برای دیروز انتخاب شده بود.

تصویر بعدی، عکسی از «بن افلک» در لباس بتمن است. زک اسنایدر در توییترش نوشته است که این لباس، لباس تاکتیکی بتمن است و آخرین فیلمبرداری را با این لباس انجام داده‌اند.

justice-league-battfleck

عکس آخر هم به یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های فیلم Justice League که در کمیک‌ها، بی‌مزه‌ترین شخصیت است، اختصاص داده شده. در حالی که شخصیت «آکوامن» معمولا بسیار به سخره گرفته می‌شود، در فیلم Justice League بسیار خفن به تصویر کشیده شده است.

justice-leageu-aquaman

فیلم Justice League قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود. این فیلم، گروه Justice League، یعنی گروه اصلی کمیک‌های دی‌سی را به تصویر می‌کشد.

منبع: The Verge

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Kiavash

    بت من فقط بت من نولان و بازی کریستین بیل 🙂

    بقیه دیگه همشون تخیله و بندازشون دور بهتره

    بت من نولان بهترین نمایش بت من بود و بدون هیچ تخیلی

    این کارگردان فقط میاد پول به جیب بزنه

  2. حسین

    ببخشید غدر خواهی میکنم ولی اکوامن بی مزه ترین شخصیت کمیک های دی سیه؟!????????????
    اینو از هر کمیک فن عاقلی بپرسید میگه نه
    خداییش هر کی این حرف رو زده ۱۰ جلد کمیک هم از اکوامن نخونده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه