تصاویر لورفته از پنل گلکسی نوت ۷ وجود حسگر عنبیه را تایید می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی نوت 7

گلکسی نوت ۷، جدیدترین مدل گوشی هوشمند سامسونگ از سری Note، احتمالا تا یک ماه دیگر در یک رویداد بزرگ معرفی می‌شود. اما این به آن معنا نیست که سامسونگ می‌تواند تا آن زمان از لو رفتن مشخصات گوشی جدیدش جلوگیری کند!

از میان شایعاتی که درمورد این گوشی شنیده ایم، از نام آن گرفته تا طراحی ظاهری‌اش، امروز بیش‌تر از هرچیز صحبت از حسگر iris یا حسگر عنبیه‌ی چشم در این گوشی بود.

note 7

به دنبال لو رفتن تصاویری که گفته می‌شود از پنل شیشه‌ای گلکسی نوت ۷ گرفته شده، گویا فبلت آینده‌ی سامسونگ به‌عنوان جایگزینی برای حسگر اثر انگشت، به حسگر iris یا عنبیه‌ی چشم مجهز است. البته این لزوما به معنای مجهز نبودن به حسگر اثر انگشت نیست. به‌این ترتیب عملیات تشخیص هویت صاحب گوشی، می‌تواند تنها با یک نگاه انجام شود.

گلکسی نوت ۷ براساس شواهد به حسگر عنبیه چشم مجهز است؛ به‌این ترتیب تشخیص هویت صاحب گوشی، می‌تواند تنها با یک نگاه انجام شود.

در تصویری که از پنل جلوی گوشی لو رفته، سه جای خالی دایره‌ای می‌بینیم که در مدل‌های قبلی سامسونگ مشاهده نمی‌کردیم. در تصویری که پنل جلوی نوت ۷ در کنار پنل S7 قرار گرفته، می‌توانید تفاوت‌ها را ببینید. از آن‌جا که حسگر عنبیه‌ی چشم کار خود را از طریق سه لنز انجام می‌دهد، به احتمال قوی سه جای خالی در پنل جلو نشان از این دارد که وجود اسکنر iris در نوت ۷ صحت داشته است.

gsmarena_002

همچنین در همین تصویر می‌توانیم ببینیم که لوگوی سامسونگ از قسمت بالا حذف شده است. ضمن این‌که مشاهده می‌شود هر دو لبه‌ی نمایشگر حالت خمیده دارند.

درمورد مشخصات این گوشی اطلاعات ما این‌طور می‌گویند که نمایشگر Super AMOLED گوشی احتمالا ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی با رزولوشن Quad HD است. تراشه‌ی آن هم در آمریکا اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر نقاط دنیا اگزینوس ۸۸۹۳ گزارش شده. رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی هم از دیگر مشخصات این گوشی است.

درمورد دوربین باید به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی احتمالا با باتری ۳۰۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود.

همه‌ی این اطلاعات طبعا در مراسم رونمایی گلکسی نوت ۷ در ۱۲ مرداد ماه تایید یا رد می‌شوند.

منابع: Phone Arena , GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar حسین محمدی

    خانم چرا نظر منو تایید نکردید بازم میگم سامی کپی کرده از روی غول بزرگ دنیای دیجیتال مایکروسافت

  2. Avatar Next is Now

    بازم سامسونگ نشون داد که به دنبال نوآوریست این بار باز شدن پای اسکنر چشم به گوشی هاش

  3. Avatar محمد فتحی

    سامسونگ می تونه با استفاده از اطلاعات عنبیه چشم افراد به اطلاعات شخصی شون مثل مشکلات جسمی و روانی دست پیدا کنه. متاسفانه خیلی از افراد این رو نمی دونن.

  4. Avatar محمدجواد آقایی

    دوستان عزیز دیجیکالامگ
    معنی فارسی retina میشه شبکیه. همون لایه انتهایی و حساس به نور در چشم. عنبیه و قرنیه و زجاجیه و اینا نمیشه.
    با تشکر

  5. Avatar حامد

    ظاهر تکراری گوشی… همان ایرادی که به سونی، سامی میگرفت الان خودش دچار شده… فقط مشخصه های سخت افزاری را ارتقا میده و طراحی یکسان و بدون تغییر تمامی مدلها… الان هیچ کس صداش درنمیاد ولی سونی دو سال طرح تکراری زد همه دادو هوار راه انداختن… به این میگن پروپوگاندا… اپل هم همینجوریه….

  6. Avatar علیرضا

    اووم فک کنم به احتمال زیاد در آمریکا با اسنپ۸۲۱ یا ۸۲۳ ارائه بشه ن ۸۲۰… باتری ۳۰۰۰ ک نیس یا ۳۶۰۰ هس یا۴۰۰۰ بین این دو تا احتمالا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه