تصاویر لو رفته از گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی را ببینید

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که شایعات مختلفی را در مورد مدل خاصی از گلکسی J7 می‌شنویم که دوربین دوتایی دارد. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر جدیدی از یک تلفن همراه هوشمند لو رفته که ادعا می‌شود به همین مدل ویژه مربوط است.

پاییز سال ۲۰۱۳ میلادی بود که سامسونگ مدل گلکسی J  را معرفی و سپس عرضه کرد. حالا پس از ۴ سال مدل ۲۰۱۷ این سری هم به بازار عرضه شده است. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر لو رفته‌ای به دستمان رسیده که گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی را نشان می‌دهد.

در تصویر اول، نمای پشتی این گوشی را می‌بینیم که به دوربین دوتایی مجهز شده است. شایعه‌ها از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی خبر می‌دهند. احتمال دارد این گوشی هم‌چون مدل استاندارد گلکسی J به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

در تصویر بعدی هم می‌توانیم نمای جلویی این تلفن همراه هوشمند را ببینیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P مجهز شده است. احتمال دارد که این گوشی هم‌چون مدل استاندارد به همین نمایشگر مجهز شود. با این حال اطلاعات لو رفته در رسانه‌ها دقیق و قطعی نیستند و تا نهایی شدن خبرها باید کمی منتظر بمانیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 با قیمت حدودی ۳۵۵ دلار به بازار کره عرضه شده و ممکن است این مدل کمی از مدل استاندارد گران‌تر باشد.

نظر شما در مورد مدل جدید گلکسی ۷ با دوربین دوتایی چیست؟

منبع: GSMarena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سارا

    سامسونگ چرا اینجوری میکنی مغزت درد نگیره یه موقع

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه