تصاویر گوشی جدید تاشو اندرویدی سامسونگ منتشر شد

۲۲ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از زمانی که سامسونگ گوشی‌های تاشو تولید می‌کرد، سال‌های می‌گذرد؛

سامسونگ در حال کار روی یک گوشی اندرویدی تاشو است و قصد دارد یکی از بهترین نمونه‌های خود در این سری از محصولات را عرضه کند.

اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد بار دیگر یک گوشی تاشو با استانداردهای جدید تولید کند. به‌تازگی مجوز تصدیق کیفیت این دستگاه توسط سازمان تنظیم‌کننده مقررات تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) تایید شده است. با توجه به اخبار منتشر شده از این گوشی، شماره مدل SM-G9198 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

sam1

جدیدترین گوشی تاشو شرکت سامسونگ از ۲ صفحه نمایش بهره می‌برد. صفحه نمایش این محصول ۳.۹۱ اینچ با رزولوشن ۷۶۸×۱۲۸۰ است. قرار است سامسونگ، این گوشی هوشمند را تنها در رنگ مشکی تولید کند.اگر شایعه‌ها در مورد جدیدترین گوشی تاشو شرکت سامسونگ صحت داشته باشد، احتمالا در این تلفن هوشمند از یک پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۰۸، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی به‌کار گرفته شده است.

sam2

همچنین احتمال دارد سامسونگ از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم در این دستگاه استفاده کند. قرار است گوشی تاشوی سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ در بازار عرضه شود.

sam3

این گوشی می‌تواند برای طرفداران موبایل‌های تاشو ایده‌آل باشد؛ اما سامسونگ معمولا این نوع تلفن‌های هوشمند را تنها در بازارهای چین عرضه می‌کند. البته اگر استقبال از این محصول باکیفیت و قوی زیاد باشد ممکن است سامسونگ آن را در بازارهای جهانی هم عرضه کند.

منبع: TechnoBuffalo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه