تصویر جدید از OnePlus 3 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هرچه به زمان معرفی OnePlus 3 نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها درباره‌ی این گوشی هم بیشتر می‌شوند. تا این لحظه مشخص شده که وان‌پلاس ۳ از پورت USB Type-C بهره می‌برد و حتی ویدیویی از آن لو رفته است. امروز هم تصویر رسمی این گوشی لو رفته و ظاهر نهایی آن را نشان می‌دهد.

گوشی وان پلاس ۳ از بدنه‌ی فلزی یکپارچه بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که برای این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ی فلزی یکپارچه استفاده شده است. به احتمال زیاد دیگر خبری از مدل‌هایی که قاب شنی یا سنگی داشتند نخواهد بود. شرکت وان‌پلاس با فلزی کردن گوشی جدید خودش سعی دارد کاربران را بیش از پیش تحت تاثیر قرار دهد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی وان پلاس ۳ از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. احتمال دارد که از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم روی این گوشی استفاده شود. به نظر می‌رسد که دوربین پشت آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی باشد. گوشی OnePlus 3 با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به وجود سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.

‌‌‌‌‌

منبع: Evleaks

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar بهنام

    از همه نظر عالیه ولی ای کاش هشت هسته ای بود بجای ۴ هسته ای 😐 گوشی وان پلاس ۲ قبلیش دو تا ۴ هسته ای بود ینی هشت هسته ای بود البته اسنپدراگون ۸۱۰ بود ولی این ۸۲۰

  2. Avatar غلامرضا صادقی

    دیجی کالای عزیز، oneplus 3 داره میاد بیرون. نمی خواین oneplus 2 رو موجود کنین؟ بابا دیگه فکر کنم ۶ ماه بیشتر شده زدین به زودی!!!!

  3. Avatar علی جوادی

    تا یکی دو سال دیگه نمای جلویی تمامیه گوشیهای جهان شبیه سامسونگ میشن

    1. Avatar Yas

      دوست عزیز خود سامسونگ نمای جلویی و دورتادور گوشیاشو از اپل تقلید کرده بعد شما میگی تا دو سال دیگه نمای جلوی تمام گوشیا مثل سامسونگ میشه ( شگفتا) به حرف چیزای نشنیده 😕

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه