اولین ویدیو از گوشی OnePlus 3 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تنها چند ماه از عرضه‌ی گوشی OnePlus 2 می‌گذرد و حالا از منابع مختلف، اخبار گوناگونی درباره‌ی پرچم‌دار بعدی، یعنی گوشی OnePlus 3 و ویژگی‌های آن منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار، ویدیوی تازه‌ای از این گوشی هوشمند توسط منابع غیررسمی به بیرون درز کرده که تصویر خوبی از ظاهر آن را به ما نشان می‌دهد.

با توجه به این‌که تا پیش از این لحظه خبرهای و تصویرهای بسیار کمی درباره‌ی OnePlus 3 منتشر شده بود، این ویدیو از رندر گوشی اطلاعات خوبی دراین‌باره ارایه می‌دهد.

در این ویدیو می‌بینیم که گوشی OnePlus 3 دارای قاب فلزی است و انحنای نسبتا بیش‌تری نسبت به مدل‌های قبلی، یعنی OnePlus 2 و OnePlus One دارد. ضمن اینکه پشت گوشی‌های قبلی با تکنیک Sandstone تولید شده بود، در حالی که پشت قاب گوشی جدید، برس‌خورده طراحی شده است (سنداستون تکنیکی برای ایجاد افکت خاص روی سطح صاف است. در این تکنیک دانه‌های ریز شن با فشار زیاد روی سطح صاف پاشیده می‌شوند). البته بعید نیست که این ظاهر تنها یکی از طرح‌های موجود برای مدل جدید باشد. شرکت تولید کننده‌ی این دستگاه قبلا هم تجربه‌ی کار با مواد مختلف را داشته و سری سرامیکی از گوشی‌های One Plus X را تولید کرده بود.

oneplus-x-ceramic

مدل پشت سرامیکی OnePlus X

آنطور که در این ویدیو دیده می‌شود، OnePlus 3 دارای فلش LED دوگانه در قسمت پشت گوشی است و احتمالا در قسمت روبه‌رو هم همین فلش را دارد. ضمنا به نظر می‌رسد این تلفن همراه هوشمند از USB Type-C بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این گوشی مجهز به بلندگوهای استریو در  قسمت جلوی دستگاه، نمایشگر ۵٫۵ اینچی‌ با کیفیت ۱۰۸۰p و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است. به علاوه گفته می‌شود که دو مدل از این گوشی با ظرفیت‌های رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت تولید خواهد شد؛ یکی با ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دومی با ۵ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. البته ۵ گیگابایت، رقم غیرمعمولی برای ظرفیت رم هست و به همین دلیل تصور می‌شود که این شایعه زیاد صحت نداشته باشد.

همچنین تصور می‌شود که OnePlus 3 دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باشد.

این گوشی در تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد. ویدیوی لو رفته از گوشی OnePlus 3 را در زیر ببینید…

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. farid

    این سرامیکیه چقد خوشگله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه