تلویزیون Frame TV سامسونگ در اندازه‌ی ۴۳ اینچی عرضه می‌شود

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز یک سال از رونمایی تلویزیون‌های سامسونگ که شبیه به قاب عکس هستند نگذشته و این شرکت، خبر از عرضه‌ی مدل جدیدی از آن‌ها داده است. در حال حاضر سری تلویزیون‌های Frame TV سامسونگ در دو مدل ۶۵ و ۵۵ اینچی در بازار موجود هستند و سامسونگ می‌خواهد یک مدل ۴۳ اینچی هم به آن‌ها اضافه کند. سامسونگ این خبر را در نمایشگاه IFA 2017 اعلام کرده، ولی درباره‌ی قیمت یا زمان عرضه‌ی این مدل کوچکتر صحبت نکرده است.

در کنار طراحی زیبای این سری تلویزیون‌ها، می‌توان از آن‌ها هم‌چنین به عنوان یک قاب هنری هم استفاده کرد.

سری تلویزیون‌های Frame TV سامسونگ وضوح تصویر ۴K دارند و می‌توانند تصاویر HDR هم پخش کنند. این تلویزیون‌ها چهار ورودی HDMI و سه ورودی USB دارند و تمام قابلیت‌های دیگر تلویزیون‌های سامسونگ هم در آن‌ها قرار داده شده است.

در کنار طراحی زیبای این سری تلویزیون‌ها، می‌توان از آن‌ها هم‌چنین به عنوان یک قاب هنری هم استفاده کرد. می‌توان این تلویزیون‌ها را طوری تنظیم کرد تا در زمان استندبای و زمانی که چیزی پخش نمی‌کنند، تصاویر مختلفی از نقاشی‌ها گرفته تا عکس‌های هنری نشان دهند. سامسونگ برای نمایش تصاویر هنری روی این تلویزیون‌ها با گالری‌های مختلفی همکاری کرده است. می‌توان از Art Store این تلویزیون‌ها قطعه‌های هنری خریداری کرد یا اینکه از کلکسیون رایگان خود سامسونگ استفاده کرد.

مدل ۵۵ اینچی تلویزیون Frame TV سامسونگ ۲۰۰۰ دلار قیمت دارد و مدل ۶۵ اینچی هم با قیمت ۲۸۰۰ دلار فروخته می‌شود. می‌توان با پرداخت هزینه‌ی بیشتری، قاب این تلویزیون‌ها را با رنگ‌ها و متریال‌های مختلف شخصی‌سازی کرد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه