تمام کردن Doom جدید ۱۳ ساعت طول می‌کشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در دوره‌ای که بازی‌های ویدیویی بیشتر روی بخش چندنفره‌شان تمرکز می‌کنند و بی‌خیال داستان و بخش تک‌نفره می‌شوند، بازی Doom قرار است یک بخش داستانی پر و پیمان داشته باشد. سازندگان این بازی اخیرا گفته‌اند که تمام کردن Doom نزدیک به ۱۳ ساعت طول خواهد کشید.

در کنار بخش تک‌نفره‌ی بازی، Doom قرار است بخش‌های چندنفره‌ی مختلفی داشته باشد.

در مقایسه با بازی‌های امروزی، ۱‍۳ ساعت برای بخش داستانی یک اکشن اول‌شخص زمان بسیار خوبی به نظر می‌رسد. بخش داستانی بازی‌هایی مثل «ندای وظیفه» (Call of Duty) کم و بیش چهار یا پنج ساعت طول می‌کشند؛ بسیاری از بازی‌ها هم مثل تایتان‌فال (TitanFall) حتی یک بخش تک‌نفره ندارند.

با تمام این اوصاف، سازندگان Doom جدید در توییترشان گفته‌اند که بازی ۱۷ مرحله‌ دارد که تمام کردن آن‌ها چیزی حدود ۱۳ ساعت طول می‌کشد. البته این تخمین را با توجه به بازی کردن اعضای استودیو گرفته‌اند. طبق گفته‌ی سازندگان Doom، ممکن است در درجه‌های سختی متفاوت، مدت زمانی که بازی طول می‌کشد تفاوت کند.

در کنار بخش تک‌نفره‌ی بازی، Doom قرار است بخش‌های چندنفره‌ی مختلفی داشته باشد. حتی یک بخش ساخت نقشه و مرحله هم در بازی قرار دارد که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد برای خودشان مرحله‌هایی طراحی کنند و قوانین خودشان را در آن‌ها قرار دهند.

بازی Doom قرار است در روز چهاردهم می سال جاری میلادی (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حسن ر.

    ژانر FPS ژانر خسته‌کننده‌ای شده. دیگه الان فقط مالتی‌پلیر این ژانر لذت بخشه.

  2. Lord

    امیدواریم خاطرات DOOM قدیمی رو زنده کنه!

  3. بازی اندروید

    ارزششو نداره این بازی اصلا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه