تنها سه‌ روز تا معرفی HTC 10 مانده

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلیغات جدید گوشی HTC 10 چند روز مانده به معرفی آن، بر وجود یک باتری بسیار قدرتمند و دوربین‌جلوی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، مانور می‌دهند.

بلاخره سه روز دیگر یعنی سه‌شنبه ۲۴ فروردین پرچم‌دار جدید شرکت HTC یعنی HTC 10 معرفی خواهد شد. گوشی‌ای که در این مدت حجم عظیمی از شایعات و اخبار پیرامون آن به بیرون درز کرده و موضوع بحث‌های فراوانی بوده است.

با نزدیک شدن به روز رونمایی از این گوشی، تبلیغات شرکت سازنده هم سیر صعودی گرفته و تقریبا هر روز تبلیغ جدیدی درباره این گوشی و ویژگی‌هایش می‌بینیم.

تقریبا عموم تبلیغات HTC 10 با تمام توان سعی داشته‌اند این گوشی را در تمام جنبه‌های آن یک گوشی هوشمند فوق‌العاده نشان دهند. دوربین این گوشی، ویژگی‌های صوتی آن، عمر باتری آن، همه و همه چنان تبلیغ شده‌اند که مخاطب احتمالا نسبت به آنها بسیار خوشبین شده و باید امیدوار بود این گوشی در عمل هم بتواند مخاطبان خود را خوشبین نگه دارد و آنها را ناامید نکند.

‌‌

htc10-2

اما در تبلیغات جدیدی که ظرف روزهای اخیر منتشر شده دو ویژگی خاص از این گوشی مورد تاکید قرار گرفته‌اند. یکی از این ویژگی‌ها عمر باتری طولانی آن است. تبلیغ جدیدی از این شرکت روی عمر باتری ۳ هزار میلی‌آمپر‌ ساعتی این گوشی حسابی مانور می‌دهد. این باتری دقیقا همان ظرفیت باتری گوشی گلکسی S7 را دارد و مقایسه باتری‌های این دو گوشی در آینده به نظر موضوع جالب و بحث‌برانگیزی می‌رسد.

ویژگی دیگر HTC 10 دوربین جلو آن است. این دوربین که ظاهرا ۵ مگاپیکسلی است مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر خواهد بود. در واقع شرکت HTC یکی از اولین سازندگان گوشی‌های هوشمند بود که در دوربین اصلی گوشی خود از لرزشگیر اپتیکال استفاده کرد (در مورد دوربین اصلی البته شرکت نوکیا اولین استفاده‌کننده از لرزش‌گیر اپتیکال بود). حال HTC اولین سازنده‌‌ای خواهد بود که لرزش‌گیر اپتیکال دوربین جلو را در گوشی هوشمند خود به‌کار می‌گیرد.

‌‌‌صفحه‌نمایش ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی با دقت QHD، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ ساخته شرکت کوالکام، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و یک حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که تا امروز از آن خبردار شده‌ایم. سیستم عامل HTC 10 هم اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.

در ویدیوی زیر می‌توانید تبلیغ جدید مربوط به باتری گوشی HTC 10 را ببینید:



منبع: GSMArena

 کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar میثم سلیمی

    امیدوارم دوباره بتونه به اوج برگرده و طرفداراشو با یه گوشی توووووووووووووووپ شگفت زده کنه.

  2. Avatar ابوالفضل عظیمی

    با سلام.من خودم طرف دار الجی و سونی هستم و میگم در حال حاضرجی۵ قویترین گوشی هستش ولی باید بگم که سه روز دیگه میشه دومین گوشی چون کوالکام گفته قدرت اصلی پردازندش رو تو htc10ببینیم در حالیکه چیپ استفاده شده در هردو گوشی یکیه و جی۵انقدر قدرت داره پس دیگه htc10چقدر قدرت داره فکر هیچ گوشی نتونه حتی به گرد پردازندش هم برسه.

  3. Avatar امیرعلی

    امسال بهترین گوشیه دنیا میشه
    HTC 10

  4. Avatar Ali

    امیدوارم که همون طور که خود کمپانى اعلام کرده بی نقص باشه
    پتانسیل غوغا کردن داره قطعاً . خیلى این برند دوست د

  5. Avatar Kia

    امیدوارم HTCبه روزهای اوج خودش برگرده

  6. Avatar امیر

    هواوی که گند کامل زد با گوشی های P9 و P9 plus که از Kirin 955 استفاده کرده و از رقابت کامل خارج شد. این kirin 955 پردازنده ای که بسیار بسیار ضعیفتر از تمام پردازنده های موجود مثل اگزینوس و اسنپدراگون ۸۲۰ و… است. فعلا قعر جدول را هواوی تصاحب کرده ببینیم اون صدر جدول htc میخواد چیکار کنه…

    1. Avatar کامران

      با شما موافقم… هواوی سال بسیار بدی در پیش داره… امسال سال htc و سونی است. وضعیت برای سامسونگ متعادل پیش خواهد رفت. ال جی هم با وجود معرفی G5 وضعیت مبهمی داره…

  7. Avatar Alireza

    من یکسال هست که m9 دارم و واقعا ازش راضی ام

    بیصبرانه منتظرم که این گوشی عرضه بشه و بخرمش

  8. Avatar امیرحسین

    ببین چی ساخته اچ تی سی که خود کوالکام هم میگه قدرت نمایی اصلی ما رو روی htc10 ببینید.

  9. Avatar کورش

    منتظریم / امیدوارم این تبلیغات در عمل هم اثبات بشه . به عنوان کسی که از hd2 اچ تی سی داشتم و همیشه هم خداروشکر راضی بودم / فقط این وسط گاهی آیفون ۶ و ۶ اس پلاس رو هم تجربه کردم که انصافا آیفون هم فوق العادس .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه