جک J5، لیفان X50 و چند خودروی دیگر توقف تولید شدند

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لیفان X50

درحالی که گران شدن ماشین به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده، دراین لابلا گاها خبر توقف بعضی از خودروهای چینی و ایرانی می‌شنویم.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده تولید خودروهای ولیکس C30، Vella V5، MVM550، جک J5 و لیفان X50 در آذرماه امسال متوقف شده است. ولیکس  C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازان توقف تولید شده و از یک دستگاه در آذر ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

هم‌چنین تولید VELA V۵ دیگر محصول این شرکت نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۸۷ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

آذر ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ محصول خودروسازی مدیران نیز متوقف شده و از ۵۷۲ دستگاه در آذر ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است. تولید جک J۵ محصول کرمان موتور نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۰۷ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ ،هم اکنون به صفر رسیده است. در این مدت تولید لیفان X۵۰ دیگر محصول کرمان موتور نیز متوقف شده و از ۱۲۹۸ دستگاه در آذر ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سلنا

    فعلن اینا که دارن تولید میشن و به فروش هم میرسن

  2. Avatar میلاد

    جک J5 واقعا ماشین خوبی بود. کرمان موتور تولیدش رو متوقف کرد تا مدل جدیدتر J4 رو بیاره

  3. Avatar احسان

    جالبه که ماشین میاد و تولید میشه . کلی سود هم از قبل آن به جیب می زنن بعد یه دفعه اشکال فنی می خوره و بایستی توقف تولید بشه. یکی نیست بگه اگه ماشین مشکل داره چرا همون ابتدای امر از ورود و یا تولیدش جلوگیری نمیشه ؟!!!!!
    تا کی باید این روند ادامه داشته باشه خدا می دونه

  4. Avatar محمد

    انشالله مردم ماشین های ایران خودرو و سایپا رو هم نخرن که تعطیل بشن کلا.
    وقتی خارجی ها بهتر ماشین تولید میکنن و خدمات بهتری میدن مگه مجبوریم ماشین تولید کنیم و بندازیم به ملت…!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه