تولید عمده آیفون ۸ به مشکل خورده است

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت KGI Securities که در حوزه مالی فعالیت می‌کند و تحلیل‌گر صاحب‌نام مینگ-چی کو را در استخدام خود دارد به مشتریان خود اعلام کرده که آیفون جدید طبق انتظارات در ماه میلادی سپتامبر معرفی خواهد شد. این شرکت اعلام کرده آیفون جدید شرکت اپل در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای معرفی خواهد شد.

مینگ-چی کو تحلیل‌گر معروف بازار موبایل معتقد است صرفا حدود ۲ تا ۴ میلیون آیفون ۸ در زمان عرضه محصول موجود خواهد بود اما تا پایان سال میلادی اپل در حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیون دستگاه آیفون تولید می‌کند.

در همین روزهای اخیر خبر دیگری به دست‌مان رسید که نشان می‌داد درصد قابل‌توجهی از پنل‌های اولد که در اختیار اپل قرار گرفته و در شرکت فاکس‌کان روی گوشی‌ها قرار می‌گیرند به خاطر شیوه خاص برشی که اپل مد نظر دارد دچار مشکل شده‌اند و آماده نیستند.

در کنار تولید حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیون آیفون ۸، انتظار می‌رود اپل بین ۳۵ تا ۳۸ میلیون آیفون ۷s (با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی) و بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون آیفون ۷s پلاس (با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی) تولید خواهد کرد. طبق آنچه مینگ-چی کو گفته است هر دو گوشی آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس در حال تولید عمده هستند اما ظاهرا تولید عمده آیفون ۸ هنوز آغاز نشده و به ماه میلادی آینده (ماه میلادی سپتامبر) موکول شده است.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم آیفون ۸ شرکت اپل یک صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ دارد. این گوشی به جای استفاده از حسگر اثرانگشت از نوعی سیستم تشخیص صورت استفاده می‌کند که گفته می‌شود قادر است قفل گوشی را باز کند و می‌تواند هویت افرادی که عضو سامانه Apple Pay هستند را هم شناسایی کند.

‌‌

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه