[گالری عکس] تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۸؛ ماشینی دقیقا برای جوانی

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نیسان مدل جوک را دارد، هوندا مدل HR-V، رنو مدل کپچر و مزدا هم CX-3. تویوتا مدت زیادی نیست به C-HR رسیده است. در حقیقت باید گفت که بازار خودروهای کراس‌آور کوچک داغ‌تر از همیشه شده و اتفاقا تویوتا به عنوان بزرگترین خودروساز جهان، خیلی دیر به قافله رسیده است. تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش گذاشته شد و تماشای عکس‌های آن خالی از لطف نیست. این خودرو دقیقا جوانان را هدف قرار داده است.

بد نیست قبل از دیدن عکس‌های این خودرو، نگاهی به مشخصات آن داشته باشیم. از نظر ظاهری که باید گفت تویوتا در C-HR سنگ تمام گذاشته و کاری کرده که جوان‌ترها حتما آن را بپسندند. ظاهر آن کاملا اسپرت است و نظر کسانی که دوست دارند خودرویی با ظاهری مدرن سوار شوند را کاملا جلب می‌کند. زیر کاپوت آن هم یک موتور چهار سیلندر خطی ۲ لیتری با قدرت ۱۴۴ اسب بخار قرار گرفته است. این موتور به یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۷ سرعته‌ی CVT وصل شده که با بازطراحی انجام شده، شتاب و مصرف سوخت را بهبود داده است. راننده اگر خواست می‌تواند دنده را به صورت دستی هم عوض کند. گالری عکس پایین را حتما ببینید.

منبع: Motor Trend

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar ed

    cvt هفت سرعته یعنی چه ؟ میشه توضیح بدین ؟

  2. Avatar شهاب

    بین کراس اورها زیباترین طراحی تعلق میگیره به مزدا CX-3 سپس هوندا HR-V سپس رنو کپچر بعد از آن تویوتا C-HR و در نهایت مزخرفترین طراحی هم تعلق میگیره به نیسان جوک 🙂

    1. Avatar حمیدرضا

      طراحی خودروهای مزدا CX-3 ، هوندا HR-V ، رنو کپچر زیبا ولی بسیار محافظه کارانه است، که طرح های جواب پس داده قبلی رو با تغییرات جزئی و فیس لیفت اندک روانه بازار کرده اند. ولی در مورد تویوتا C-HR و البته نیسانJuke طراحی بسیار انقلابی میباشد که ممکن است باب میل خیلی ها نبوده و در وهله اول پس زده شود ، ولی در نهایت با توجه به مخاطب مورد نظر خودروهای فوق که اکثرا جوانها هستند می‌توانند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

  3. Avatar amir

    قیمتش تو ایران دیدن داره

  4. Avatar سجاد

    سلام
    بسیار عالی

  5. Avatar مهدی

    ۱۴۴ اسب ؟؟؟؟ همیننننن؟؟؟از تویوتا بعیده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه