تیزر آنچارتد ۴ قبل از جنگ ستارگان جدید در سینماها پخش می‌شود

۲ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چند روز پیش بود که از زبان مسوولان سونی شنیدیم که قرار است در سینماها و قبل از پخش بزرگ‌ترین فیلم امسال، تیزر تبلیغاتی کوتاهی از «آنچارتد ۴» پخش شود. استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های آنچارتد، این تیزر را منتشر کرده است.

آنچارتد ۴ قرار است در فروردین سال آینده به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

تیزر کوتاهی که از چهارمین قسمت آنچارتد ساخته شده است، مثل دیگر صحنه‌هایی که از این مجموعه بازی دیده‌ایم، کارگردانی شگفت‌انگیزی دارد. در حالی که در ابتدا تصور می‌کنیم «نیتن دریک»، شخصیت اصلی بازی، به دنبال گرفتن سکه‌ای است، در پایان تیزر متوجه می‌شویم که او در اصل دست‌اش را برای نجات برادرش دراز کرده است.

«نیل دراکمن»، کارگردان آنچارتد ۴ هم‌چنین در توییترش نوشته است که کلیپ دیگری هم در برخی سینماها و قبل از فیلم Star Wars: The Force Awakens در حال پخش است. این ویدیوی دو دقیقه‌ای، صحنه‌هایی از پشت صحنه‌ی بازی و بازیگران آن را نشان می‌دهد.

در این ویدیو، نیل دراکمن، کارگردان بازی و «بروس استریلی»، طراح آنچارتد ۴، درباره‌ی سینمایی بودن آن صحبت می‌کنند؛ دراکمن که پیش از این وظیفه‌ی نوشتن «آخرین ما» (The Last of Us)‌ را هم بر عهده داشته، می‌گوید که آنچارتد ۴ یک “بلاک‌باستر تابستانی قابل بازی” است. در این ویدیو هم‌چنین می‌توان «نولان نورث» و «تروی بیکر»، از بازیگران آنچارتد ۴ را هم به هنگام ضبط صحنه‌ها دید.

دراکمن در توییترش نوشته است که ویدیوی پشت صحنه‌ی آنچارتد ۴ کمی زودتر از دیگر تبلیغات پیش از The Force Awakens پخش می‌شود.

می‌توانید در ادامه، هم تیزر کوتاه آنچارتد ۴ و هم ویدیوی پشت صحنه‌ی آن را ببینید.

آنچارتد ۴ قرار است در فروردین سال آینده به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    به این میگن بازی ارزش خریدps4 را همین بازی بالا میره

  2. Avatar محمد سپاهان

    عجب بازیای میسازه سونی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه