جانی آیو دوباره مدیر ارشد طراحی اپل شد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مدیر ارشد طراحی اپل

جانی آیو که پیش از این در نقش مدیر ارشد طراحی شرکت اپل فعالیت می‌کرد حدودا دو سال از این سمت مدیریتی دور بود. اما طبق جدیدترین اخبار ظاهرا اپل دوباره از آیو در همین نقش استفاده می‌کند. تقریبا سال ۲۰۱۵ بود که آیو این نقش را واگذار کرد و مشغول کار روی پروژه Apple Park به عنوان ساختمان مرکزی اپل شد.

جاناتان آیو در سال‌های گذشته به یکی از ستارگان اپل تبدیل شده است. شهرت او به دلیل محصولاتی است که در طراحی‌شان نقش داشته و موفق شدند برای این مدیر و طراح اعتبار بسیاری ایجاد کنند

حال به نظر می‌رسد با پایان یافتن این پروژه جانی آیو دوباره می‌تواند در نقش مدیر ارشد طراحی اپل به اداره امورات این بخش بپردازد.

جاناتان آیو در سال‌های گذشته به یکی از ستارگان اپل تبدیل شده است. شهرت او به دلیل محصولاتی است که در طراحی‌شان نقش داشته و موفق شدند برای این مدیر و طراح اعتبار بسیاری ایجاد کنند؛ آیپد، آیفون و اپل‌واچ از جمله این محصولات هستند. آیو پیش از این در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر طراحی نرم‌افزار اپل هم فعالیت کرده. او این وظیفه را پس از اخراج مدیر پیشین این بخش یعنی اسکات فورستال برعهده گرفت. فورستال به دلیل مشکلاتی که پیرامون Apple Maps ایجاد شده بود توسط تیم کوک اخراج شد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    ایشون تنها بازمانده از اپل هستن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه