جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم Fast and Furious 8 را ببینید

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) با نام The Fate of the Furious چند وقت دیگر اکران می‌شود. چند روز پیش هم جدیدترین تریلر این فیلم منتشر شد. این تریلر که نزدیک به ۱ دقیقه طول می‌کشد، بسیاری از صحنه‌های اکشن فیلم را نشان می‌دهد. البته اتفاقات عجیب زیادی هم در این تریلر رخ می‌دهند که ممکن است شما را شوکه کنند.

براساس آنچه تا این لحظه از تریلرهای فیلم مشخص شده، شخصیت «دام» (Dom) درگیر یک ماجرای جدید می‌شود و اعضای تیمی که همیشه با آن‌ها کار می‌کرده در تلاش هستند تا او را نجات دهند. در این فیلم هنرپیشه‌های جدیدی حضور پیدا کرده‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توانیم به «شارلیز ترون» (Charlize Theron) اشاره کنیم.

براساس اطلاعات منتشر شده جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین ماه اکران شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از The Fate of the Furious را مشاهده کنید:

فیلم The Fate of the Furious اولین قسمت بدون در نظر گرفتن Tokyo Drift به حساب می‌‌آید که در آن «پل واکر» (Paul Walker) حضور ندارد. واکر در سال ۲۰۱۳ در یک تصادف رانندگی درگذشت.

منبع: Polygon

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Fatemeh

    من عاشق نقشpaul walker تو فیلم بودم
    بدون اون سریع و خشن مزه نمیده????

  2. Avatar ///mahdispd

    عالی بود
    ولی موندم که این برادره شاو چه طور از زندان آزاد شده و با اینا دوست شده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه