رونمایی از جدیدترین محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در تهران

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

روز گذشته شرکت «ال‌جی الکترونیکس» و شرکت «گلدیران» مراسمی را در هتل اسپیناس تهران برگزار کردند. در این رویداد، از جدیدترین تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD شرکت ال‌‌جی و همچنین یک سیستم صوتی موسوم به Sound Tower رونمایی شد.

   ‌‌‌

دیروز، ششم آبان ۹۴، ال‌جی الکترونیکس و گلدیران مراسمی را برای معرفی جدیدترین محصولات صوتی و تصویری ال‌جی برگزار کردند. دو تن از مدیران شرکت ال‌جی کره و همچنین نایب‌رییس گلدیران و دو مدیر ارشد این شرکت میزبانان اصلی این رویداد بودند. مهمانان این مراسم را هم جمعی از خبرنگاران و کارشناسان حوزه‌ی فناوری تشکیل می‌دادند. تمرکز اصلی این مراسم بر روی معرفی سه محصول جدید ال‌جی بود:

۱. جدیدترین تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی سری EC97

۲. تلویزیون‌های SUPER UHD به‌عنوان نسل بعدی تلویزیون‌های ULTRA HD

۳. سیستم صوتی پرقدرت Sound Tower

 ‌‌‌   ‌‌

نگاهی به سه محصول جدید ال‌جی

همان‌طور که گفتیم، در این مراسم از نسل جدید تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی رونمایی شد. این تلویزیون‌ها در مدل‌های مختلفی به بازار راه پیدا می‌کنند. OLED جدید ال‌جی چند ویژگی بارز دارد. مدیر بازاریابی گلدیران، آقای محمد همتی، هنگام معرفی این تلویزیون به برخی از آن‌ها اشاره کرد. رنگ‌ مشکی مطلق، رنگ‌های زنده، طراحی بی‌نظیر، زاویه‌‌ی دید کامل از مهم‌ترین مشخصه‌های تلویزیون OLED ال‌جی هستند.

OLED ال‌جی

به‌خاطر ماهیت فناوری به‌کاررفته در نمایشگرهای OLED، هر پیکسل به‌تنهایی و مستقل از سایر پیکسل‌ها روشن و خاموش می‌شود. این موضوع امکان تولید مشکی مطلق را برای تلویزیون فراهم می‌کند. این تلویزیون با ضخامتی کمتر از ۶ میلیمتر، از اکثر تبلت‌های بازار باریک‌تر است. در این تلویزیون از بلندگوهای ۴۰ واتی چهار‌کاناله استفاده شده است. کریس جانگ، مدیرعامل ال‌جی در ایران می‌گوید: «تلویزیون‌های OLED با وضوح ULTRA HD تجربه‌ی بصری بی‌نظیری را ارایه می‌دهند…این تلویزیون‌ها نسل آینه‌ی نمایشگرها هستند و آمده‌اند تا برای سال‌ها جانشین تلویزیون‌های فعلی باشند.»

تلویزیون SUPER UHD

پس از معرفی تلویزیون OLED‌ جدید ال‌جی، نوبت به جدیدترین تلویزیون‌های SUPER UHD این شرکت رسید. این تلویزیون یک رده‌بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD قرار دارد و در آن‌ها از فناوری ColorPrime استفاده شده. این فناوری، گستره‌ی رنگ‌های تلویزیون را تقویت می‌کند. از این رو بیننده با تصاویری با عمق بیشتر و رنگ‌های واقعی‌تر روبرو می‌شود. این تلویزیون‌ها به پنل IPS 4K شرکت ال‌جی مجهز هستند. این تلویزیون ضخامتی حدود ۸٫۵ میلیمتر دارد و در آن از طراحی CINEMA SCREEN استفاده شده است. همچنین ال‌جی با همکاری Harman/Kardon سعی کرده کیفیت صدای خوبی را برای این تلویزیون به ارمغان بیاورد. در این تلویزیون از سیستم WebOS 2.0 استفاده شده. ظاهرا این رابط کاربری جدید، از نسل قبلی WebOS، ساده‌تر، سریع‌تر و کاربرپسندتر است.

ساند تاور

اما می‌رسیم به سیستم صوتی Sound Tower. این سیستم، دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد. توان صدای خروجی این سیستم ۱۰۰۰ وات است. ارتباط Sound Tower با تلویزیون هم به‌سادگی از طریق بلوتوث انجام می‌شود. مسوولان شرکت ال‌جی می‌گویند این سیستم صوتی به‌طور خاص برای کاربران ایرانی طراحی شده است.

آن‌چه در این رویداد گفته شد

در پایان، گزیده‌ای از گفته‌های مسوولان این مراسم را با شما درمیان می‌گذاریم. حسین تنهایی، قائم‌مقام و نایب‌رییس هیات مدیره‌ی گلدیران در این رویداد حضور داشت. او در سخنانی در ابتدای این مراسم بر روی اهمیت مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد.

ال‌جی

او می‌گوید حدود ۳۰ درصد کالاهای حوزه‌ی لوازم خانگی و صوتی تصویری، از راه‌های غیرقانونی وارد کشور می‌شوند. او حتی به گارانتی‌های متفرقه‌ی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی اشاره کرد و گفت که گارانتی‌های غیر گلدیران ارتباط مستقیمی با شرکت ال‌جی کره‌ی جنوبی ندارند و آن‌ها در صورت بروز مشکل برای خریداران، نمی‌توانند قطعات مناسب و باکیفیت را تهیه کنند. مجید زاهدی، مدیر محصول تلویزیون شرکت گلدیران و همچنین آقای H. Kim، مدیر محصول تلویزیون شرکت ال‌جی، از برنامه‌ریزی برای ایجاد محدودیت‌هایی در قابلیت‌های تلویزیون‌های قاچاق خبر دادند؛ عدم دسترسی به زیرنویس فارسی در تلویزیون‌های قاچاق، یکی از آن محدودیت‌هاست. در بخش دیگری از این مراسم آقای حسین تنهایی در پاسخ به یکی از خبرنگاران به نکته‌ی قابل‌توجهی اشاره کرد. او می‌گوید اکثر تلویزیون‌های ال‌جی موجود در بازار ایران، تولید داخل هستند و شاید فقط محصولات جدید ال‌جی در ماه‌های اول، توسط خود ال‌جی ساخته شوند. او تاکید کرد که کنترل کیفیت تلویزیون‌های تولیدشده در ایران در سخت‌گیرانه‌ترین حالت انجام می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar علی

    آقای زرین صفت شما که خبرنگارید در موردعرضه تلویزیون های سوپر ال ای دی ۲۰۱۵میتونین از مسئولین رده بالای گلدیران اطلاعات دقیق بگیرید؟ چون یک ماهی است که منتظر خرید تلویزیون ۶۵ اینچ UF95000 هستم اما فروشگاه های گلدیران اطلاع دقیقی از اینکه کی براشون این مدل ها میاد ندارند.
    بی صبرانه منتظر لطفتون هستم.

    پاسخ

  2. Avatar علی

    آقای زرین صفت دبیر ارشد بخش دیجیتال آیا در مورد
    عرضه تلویزیون های سوپر ال ای دی ۲۰۱۵میتونین اطلاعات دقیق بگیرید؟ چون قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ UF95000 را دارم اما از فروشگاه های گلدیران و پاسخگوی مشتریان گلدیران سوال کردم اطلاع دقیقی از اینکه کی براشون این مدل ها میاد ندارند.
    بی صبرانه منتظر لطفتون هستم.با تشکر فراوان

  3. Avatar علی

    سلام
    اون تلویزیون های سوپر ال ای دی کی موجود میشه؟
    آقای محمدزرین صدف در مورد اینکه کی این تلویزیون ها در فروشگاه ها عرضه میشه توی جلسه رونمایی چیزی گفته نشد؟ خواهشا کسی اطلاعات داره بگه.
    چون رفتم فروشگاه های گلدیران ۶۵ اینچ UF95000
    بگیرم گفتند نمیدونن کی براشون میاد.

    1. علی جان، گویا تلویزیون‌های جدید OLED ال‌جی مدتی است بازار شده؛ در مورد تلویزیون‌های SUPER UHD به زمان دقیقی اشاره نشد.

  4. Avatar arash

    ترا خدا این دو تا سینمای خانوادگی را موجود کنید خواهشا اولی ماله سال ۲۰۱۴ هستش که بهترین بهترین ها شناخته شد در جهان که فقط در ایران نیومد و مدلش LG BH9540 TW میباشد و دیگری که ۲۰۱۵ میباشد LG TX996TS میباشد با دو ساب بووفر و اولی ۹.۱ کاناله و دومی ۹.۲ و هردو بسیار بسیار زیبا و با امکانات بسیار فراوان … از دیجی عزیز تمنا دارم هردو را موجود کنید بهتون قول میدم اگه از هرکدوم ۱۰۰۰ عدد بیارید تو یک هفته ناموجود میشه…واقعا نمیدونم چرا الجی تو سینمای خانگی بهترین ها را به ایران نمیاره…خواهشا شما بیاریدشون..ممنون

  5. Avatar مهمان

    سلام

    کی میاد ایران این؟ من می خوام بخرمش خیلی خوووووبه
    از این مطالب بیشتر بگذارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه