جدیدترین کپی آیفون X تکنولوژی بسیار جدیدی دارد

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی Doogee V

آیفون X حداقل از نظر ظاهری به سرعت روی گوشی‌های اندرویدی تاثیر گذاشت. در تصاویر منتشر شده از گوشی‌های هواوی P20 مشخص شد که این محصولات به بریدگی در صحفه نمایش مجهز شده‌اند و دوربین پشت ان‌ها هم دقیقا مثل آیفون ۱۰ قرار گرفته‌اند. حالا امروز گوشی دیگری معرفی شده که ظاهری شبیه به آیفون X دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند جدید Doogee V نام دارد از رو‌به‌رو کاملا شبیه به آیفون ۱۰ است و دقیقا صفحه نمایش آن یک بریدگی همانند آیفون ۱۰ دارد. صفحه نمایش تقریبا تمام فضای روی گوشی را شامل شده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. چیزی که هنوز در هیچ گوشی دیده نمی‌شود و شایعه شده که در سال ۲۰۱۹ روی گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قرار میگیرد.

البته این گوشی به تکنولوژی شبیه به Face ID ایفون ۱۰ مجهز نشده است و دوربین جلو آن تنها برای عکاسی مورد استفاده قرار میگیرد. گوشی Doogee V به جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB-C مجهز شده است. این تلفن همراه هوشمند قرار است از دو هفته آینده راهی بازار شود.

 

منبع: theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    کی گفته در هیچ گوشی دیده نشده گوشی جدید شرکت vivo از این تکنولوژی استفاده میکنه

  2. Avatar حیسن

    سلام
    این قابلیت که در گوشی ویوو که نمایش گاه ces معرفی شد داشت مگر انکه چیزی دیگه باشه و تفاوت های بسیاری با ویوو داشته باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه