جزییات بسته‌های الحاقی آینده‌ی فاینال فانتزی ۱۵ مشخص شدند

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس قرار نیست به این زودی‌ها ساخت محتوا برای «فاینال فانتزی ۱۵» (Final Fantasy XV) را کنار بگذارد. این شرکت به تازگی در طول نمایشگاه PAX East سخنرانی درباره‌ی نسخه‌ی کامپیوتر این بازی کرد و در صحبت‌های خود، از برنامه‌هایی که برای آینده فاینال فانتزی ۱۵ دارند صحبت کرد.

حداقل دو آپدیت بزرگ برای بخش آنلاین چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ یعنی Comrades عرضه خواهد شد. اولین آپدیت در تابستان امسال عرضه می‌شود و آپدیت دوم هم برای زمستان برنامه ریزی شده است. اسکوئر انیکس در تابستان امسال هم‌چنین بخش Comrades را به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند.

بخش ساخت شخصیت Comrades قرار است به حالت تک نفره و آفلاین فاینال فانتزی ۱۵ هم بیاید؛ البته ظاهرا فقط در نسخه‌ی کامپیوتر.

برنامه‌ی بلند مدت اسکوئر انیکس برای فاینال فانتزی ۱۵ِ، عرضه‌ی چهار بسته‌ی الحاقی دیگر در سال ۲۰۱۹ است. این بسته‌های الحاقی از این قرار هستند:

  • Episode I: Ardyn
    این بسته‌ی الحاقی درگیری‌های ضدقهرمان فاینال فانتزی ۱۵ را به تصویر خواهد کشید و متوجه خواهید شد که او در طول ۲۰۰۰ سال گذشته چرا نسبت به سرزمین لوسیس تنفر پیدا کرده است.
  • Episode Side Story: Aranea
    آخرین روز حکومت امپراطوری را در نقش آرانئآ بازی می‌کنید که مبارزات آن روز را به تصویر می‌کشد.
  • Episode II: Lunafreya
    این بسته‌ی الحاقی از سرنوشت لونا می‌گوید و اینکه چرا حتی مرگ هم نمی‌تواند او را نجات دهد.
  • Episode III: Noctis
    نوکتیس از خدایان جدا می‌شود تا در آخرین مبارزه‌ی خود، آینده‌ای ایده‌ال برای سرزمین و مردمش بسازد.

آخرین قسمت یعنی Episode III: Noctis یک پایان بزرگ دیگر را برای فاینال فانتزی ۱۵ رقم خواهد زد.

اساسا اگر تصور می‌کردید نسخه‌ی Royal Edition قرار است تمام محتوای بازی را در خود داشته باشد، بهتر است سراغ آن نروید و یک سال دیگر هم صبر کنید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar suda

    امیرحسین کی پادکست میدی؟دلمون برات تنگ شده.

    1. آقا امشب.
      شاید یه ساعت دیگه.
      خروجیش داره در میاد.

  2. Avatar امیرحسین

    سر هیچ کدوم از شماره های فاینال فانتزی این جریانات هایپ کردن و میلک کردن و وارد کردن کاراکترا به ip های دیگه و صد تا dlc توی تاریخ سابقه نداشته! ولی دقیقا میان سر بدترین فاینال فانتزی تاریخ که همه میدونن چه بلایی سر بازی و گیم پلی و داستان اوردن و برای چه قشری عرضه شده اینکارو میکنن! عجب تصادفی. گویا ملاقاتی با سران یوبیسافت داشتن و از تاکتیک هاشون بهره بردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه