جشنواره‌ی فروش محصولات دیجی‌کالا (۹۵/۰۶/۰۷)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چه دانشجو باشید چه گیمرحرفه ای

در جشنواره‌ی فروش لپ‌تاپ‌، می‌توانید با کاربردی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی و گیمینگ آشنا شوید

لپ‌تاپ از وسایل روزمره پرکاربرد است؛ ابزاری که هر روز و همه‌جا از آن استفاده می‌کنیم. به طور کلی می‌توان لپ‌تاپ‌های موجود در این جشنواره با به دو گروه اصلی اداری (مقرون به صرفه) و گیمینگ ( مخصوص بازی) تقسیم کرد. هر یک از این گروه‌ها، ویژگی‌های مخصوص به خود  دارند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی همراه با نوع صفحه‌ی ‌نمایش.

Promotion_no9_1

‌ ‌

هوشمند حرکت کنید

تب استفاده از اسکوترهای برقی تمام دنیا را فراگرفته است. اسکوتر‌ یکی از مدرن‌ترین وسایل حمل‌ونقل است که در مقایسه با وسایل حمل‌ونقل دیگر، از کمترین میزان مصرف انرژی و استهلاک بهره‌ می‌برد. شرکت آمریکایی «ایر‌ ویل» (Airwheel)، باعرضه‌ی اسکوتر‌های برقی سری Q و X، توانسته ایده‌ی جدیدی در این صنعت ارائه کند. تفاوت اصلی سری Q و X با دیگر اسکوتر‌های موجود در بازار، فاصله‌ی کم چرخ‌ها از یکدیگر و قدرت مانور بالاست. در ادامه می‌توانید با اسکوتر‌های سری Q و X ایر‌ ویل که در فروشگاه دیجی‌کالا قابل خریدند، بیشتر آشنا شوید. Promotion_no9_2

‌ ‌

تلفیق نور و زیبایی

چراغ‌های تزییتی تلفیقی از نور و زیبایی هستند. این چراغ‌ها، فناوری LED دارند و می‌توانند از سقف آویزان باشند، روی دیوار نصب شوند یا در گوشه‌ای از خانه روی میز قرار بگیرند و به اتاق خواب یا اتاق نشیمن‌تان روشنایی ببخشند. در بعضی از مدل‌های این چراغ‌ها، می‌توانید با لمس بدنه‌ی چراغ، سطح انتشار نور را تعیین کنید.در جشنواره‌ی خرید چراغ‌های تزیینی دیجی‌کالا، می‌توانید چراغ تزیینی دلخواه‌تان را میان مدل‌های  متنوع چراغ‌ها پیدا کنید.
Promotion_no9_3

 

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه