جنگ در سرزمین میانه؛ دنباله‌ی Shadow of Mordor رونمایی شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «برادران وارنر» رسما از دنباله‌ی بازی «سایه‌ی موردور» (Shadow of Mordor) رونمایی کرده است. سایه‌ی موردور یکی از پرافتخارترین بازی‌های چند سال اخیر است و توانست در سال ۲۰۱۴، جوایز بازی سال زیادی را کسب کند. دنباله‌ی این بازی، «سایه‌ی جنگ» (Shadow of War) نام گرفته است و قرار است در روز ۲۲ آگوست سال جاری میلادی، روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

Middle-earth: Shadow of War قرار است در روز تابستان روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» (Middle-earth: Shadow of War) هم‌چنین در سری بازی‌های Xbox Play Anywhere جای خواهد گرفت؛ یعنی بازی‌کننده‌ها می‌توانند بازی را روی ویندوز ۱۰ یا ایکس‌باکس وان، فقط یک بار خریداری کنند و آن را روی هر دو پلتفرم دریافت کنند. نکته‌ی جالب درباره‌ی سایه‌ی جنگ، پشتیبانی این بازی از مدل ارتقا یافته‌ی کنسول ایکس‌باکس وان است؛ کنسولی که هنوز حتی نمی‌دانیم چه زمانی عرضه می‌شود و فعلا آن را به اسم رمز Project Scorpio می‌شناسیم.

دنباله‌ی سایه‌ی موردور را استودیوی بازی‌سازی Monolith Productions می‌سازد. این استودیو، همان سازندگان قسمت اول بازی هستند. بازی Shadow of War دنباله‌ی مستقیم Shadow of Mordor است و قصه‌ی شخصیت «تالیون» را در حالی روایت می‌کند که به دنبال جمع کردن یک ارتش بزرگ، برای مقابله با «سائورون» است.

middle-earth-shadow-of-war

استودیوی بازی‌سازی Monolith Productions در توضیح بازی گفته است: “در پی بازخورد خوبی که از Shadow of Mordor گرفتیم، هر بخش بازی را بسیار پیشرفت داده‌ایم؛ از داستان گرفته تا سیستم‌های نقش‌آفرینی و هسته‌ی بازی و هم‌چنین مکانیک محبوب Nemesis System. به عنوان طرفداران بزرگ سرزمین میانه، خوشحالیم که می‌توانیم شگفت‌انگیزترین دنیای فانتزی خلق شده را برای نسل جدیدی بازسازی کنیم.”

مثل سایه‌ی موردور، قصه‌ی دنباله‌ی این بازی هم هنوز بین دو کتاب «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهد.

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی از بازی را ببینید. عکس روی جلد Middle-earth: Shadow of War را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    سلام این بازی کی در ایران منتشر میشه

  2. Avatar امیر کمیلی

    اقا چقدر اول خوشحال شدم و بعد چقدر ناراحت…
    صفحه اول سایت خبر که دیدم فکر کردم مربوط به فیلم میشه و خیلی خوشحال شدم… گفتم معجزه ای رخ داده ارباب حلقه ها و هابیت ادامه دار شدن… امتیاز ساختشو تونستند بخرن.
    نگو که
    🙁 🙁
    🙁 🙁
    🙁 🙁
    🙁 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه