حتی ایلان ماسک هم Overwatch بازی می‌کند!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فکر می‌کنید اداره‌ی دو کمپانی بزرگ، حضور در کنفرانس‌های مختلف و توییت کردن زیاد، کاری می‌کند تا وقت برای بازی کردن نداشته باشید، بگذارید بگوییم که در اشتباه هستید. «ایلان ماسک»، مدیرعامل دو شرکت بزرگ Tesla و SpaceX و البته مدیر شرکت SolarCity، اخیرا در توییترش انجام بازی جدید Overwatch را به دیگران پیشنهاد کرده است.

نقد و بررسی Overwatch را از اینجا بخوانید.

ایلان ماسک دیروز در توییترش نوشته است: “اگر از اکشن‌های اول شخص تیمی و سریع خوشتان می‌آید، Overwatch را بسیار پیشنهاد می‌کنم که ساخته‌ی بر و بچه‌های خوب Blizzard است.”

Overwatch-1

بیش از چند هفته نیست که از عرضه‌ی Overwatch می‌گذرد. این بازی، اولین اکشن اول‌شخصی است که استودیوی بازی‌سازی بلیزارد ساخته است. این استودیو که بیشتر با بازی‌های نقش‌آفرینی و استراتژی‌اش مثل «دنیای وارکرفت» و «دیابلو» شناخته می‌شود، نه تنها از پس ساخت یک اکشن اول‌شخص برآمده، بلکه یکی از بهترین بازی‌های این سبک را به مخاطبان‌اش ارایه داده است.

soldier-76-screenshot-003

اگر فکر می‌کنید زندگی‌تان مانع از بازی کردن می‌شود، بد نیست بدانید که مدیرعامل تسلا، طبق گفته‌ی خودش، برخی شب‌ها در یک کیسه خواب و در کارخانه می‌خوابد. پس اگر دفعه‌ی آینده خواستید از کمبود زمان برای باری کردن گله کنید، ایلان ماسک را فراموش نکنید.

منبع: Mashable

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد

    بازیه قشنگیه مخصوصا که با نت ایران میشه بازی کرد به خاطر پشتیبانی خوب شرکت بلیزارد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه