امیدواری مورینیو به موفقیت انگلیس در جام جهانی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
خوزه مورینیو

خوزه مورینیو که ۴ تن از شاگردانش در منچستریونایتد عضو ترکیب انگلیس برای جام جهانی روسیه هستند باور دارد ترکیب این تیم تعادل خوبی از جوانی و تجربه را دارا است و همین موضوع می تواند به سود انگلیسی ها در روسیه شود.

مورینیو در این باره می گوید: «انگلیس بازیکنان خوبی که جوان اما باتجربه هستند را در اختیار دارد. همه آن ها در رقابتی‌ترین لیگ دنیا بازی می‌کنند و اکثرشان تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند. فکر می کنم که آن‌ها می‌توانند جام خوبی در روسیه داشته باشند.»

سرمربی پیشین رئال مادرید در ادامه تاکید کرده در اختیار داشتن بهترین بازیکنان لزوما به معنی داشتن بهترین تیم نیست. مورینیو که بارها عنوان کرده دوست دارد روزی در جام جهانی مربیگری کند در ادامه می گوید: «مردم از فرانسه، برزیل، آلمان و اسپانیا به عنوان مدعیان اصلی نام می‌برند چون بهترین بازیکنان را دارند اما داشتن بهترین بازیکنان لزوما به معنای داشتن بهترین تیم نیست. گاهی اوقات تیم‌هایی که بهترین بازیکنان را در اختیار ندارند می‌توانند به یک تیم خوب تبدیل شوند اما در این دوره جام جهانی فکر می‌کنم یکی از تیم‌های قدرتمند اروپایی و یا آمریکایی جنوبی قهرمان شود.

انگلیس تحت هدایت گرت ساوت گیت کار خودش در گروه هفتم جام جهانی را روز دوشنبه با بازی مقابل تونس آغاز می کند. انگلیس که در دوره گذشته جام جهانی عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفت در دور دوم و سوم گروهی باید با تیم‌های پاناما و بلژیک بازی کند. تنها مورد نگران‌کننده برای این تیم که برخلاف اکثر دوره های گذشته دوران آماده سازی خوب و بدون حاشیه‌ای را سپری کرده مصدومیت مارکوس رشفورد جوان است که در آخرین تمرین تیم در انگلیس احساس ناراحتی کرد محسوب می شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه