در اپلیکیشن جدید فیس‌بوک ورود افراد بالای ۲۲ سال ممنوع است!

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سال‌های گذشته تحقیقات حوزه‌های شبکه‌ی اجتماعی نشان می‌داد نوجوانان بیش‌ترین کاربران فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند و کار با این شبکه‌ی اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سرگرمی‌هایشان شده است اما یافته‌های تحقیقات جدیدتر می‌گویند همه‌چیز عوض شده و نوجوانان این روزها برای ارتباط با همدیگر اپلیکیشن‌هایی مثل اسنپ‌چت را بیش‌تر می‌پسندند.

کمپانی فیس‌بوک می‌خواهد دوباره این معادله را عوض کند و به همین خاطر اخیرا اپلیکیشن جدیدی را به نام Lifestage معرفی کرده است.

Lifestage منحصرا برای نوجوانان است و فقط افراد زیر ۲۲ سال حق کار با آن را دارند.

Lifestage مخصوص نوجوانان است و این فقط یک حرف نیست! همه‌ی کسانی که می‌خواهند از این اپلیکیشن استفاده کنند، باید واجد شرایط سنی آن باشند و درصورت مشاهده‌ی تخلف از این قانون، کاربران دیگر می‌توانند گزارش دهند تا حساب کاربری فرد متقلب! مسدود شود. همه‌ی این‌ها به این معناست که فقط افراد زیر ۲۲ سال حق استفاده از این اپلیکیشن را دارند.

در توضیحات این اپلیکیشن آمده است: Lifestage برای این پدید آمده که ارتباط شما را با هم‌سن‌وسال‌هایتان آسان‌تر و باحال‌تر کند. پروفایل همکلاسی‌ها کلی اطلاعات بامزه و جلب درباره‌ی آن‌ها بهتان می‌دهد. شما می‌توانید با وارد کردن اسم مدرسه‌تان به گروه هم‌مدرسه‌ای‌‌ها بپیوندید و همچنین با بچه‌های مدرسه‌های نزدیک هم آشنا شوید. با این برنامه می‌توانید بفهمید چه کسانی به شما نزدیک‌ترند تا با آن‌ها معاشرت کنید.

هرچند Lifestage توسط فیس‌بوک ارایه شده، اما کاربران برای ورود به آن ملزم به داشتن حساب کاربری فیس‌بوک نیستند. به این ترتیب احتمالا فیس‌بوک نوجوانان را به‌عنوان مخاطبان هدف این اپلیکیشن انتخاب کرده و شاید به‌زودی آن‌ها را به سمت شبکه اجتماعی فیس‌بوک هم سوق دهد.

Lifestage فعلا فقط برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل iOS در دسترس است.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه