در فار کرای ۵ می‌توانید خودتان مرحله بسازید؛ محتوای دانلودی بازی را ببینید

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یوبی‌سافت جزییات محتوای دانلودی که قرار است برای «فار کرای ۵» عرضه شود را مشخص کرده است. بازی سه بسته‌ی الحاقی خواهد داشت که بخشی از Season Pass آن است، و محتوایی رایگان که برای بخش Far Cry Arcade عرضه می‌شوند.

کسانی که Season Pass فار کرای ۵ یا نسخه‌ی Gold Edition این بازی را تهیه کنند، سه محتوای دانلودی زیر را دریافت خواهند کرد:

  • بسته‌ی الحاقی Hours of Darkness: بازی‌کننده‌ها به ویتنام قدیم می‌روند تا در مقابلا سربازان ویتنامی مبارزه کنند و دوستان خود را نجات دهند.
  • بسته‌ی الحاقی Dead Living Zombie: بازی‌کننده‌ها به همراه گروهی از دوستان خود موج پس از موج در کنار یک کارگردان فیلم‌های بودجه پایین، زامبی می‌کشند؛ آن هم در هفت سناریوی مختلف.
  • بسته‌ی الحاقی Lost on Mars: بازی‌کننده‌ها برای نجات زمین در مقابل حمله‌ی بیگانگان، با حشرات مریخی مبارزه می‌کنند.

همانطور که یوبی‌سافت قبلا گفته بود، کسانی که روی پلی‌استیشن۴ یا ایکس‌باکس وان Season Pass بازی را خریداری کنند، فار کرای ۳ را برای این کنسول‌ها دریافت خواهند کرد. فار کرای ۳ یک ماه بعد به صورت جداگانه برای خرید موجود خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم تریلر نمایش بسته‌های الحاقی مختلف فار کرای ۵ را در ادامه ببینید تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

در کنار محتوای دانلودی پولی بازی، قرار است فار کرای ۵ یک بخش کاملا رایگان به اسم Far Cry Arcade داشته باشد. این بخش مجموعه‌ی ابزاری کامل و بزرگ را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد تا در فار کرای ۵ نقشه و مرحله بسازند. یوبی‌سافت می‌گوید که با Far Cry Arcade می‌توان بی‌نهایت مرحله‌ی مختلف ساخت.

فایل‌ها و منابع‌هایی از بازی‌های دیگر یوبی‌سافت، مثل Assassin’s Creed IV: Black Flag و Assassin’s Creed Unity یا Watch Dogs در بخش نقشه سازی فار کرای ۵ در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دارد تا با استفاده از آن‌ها مراحل تک نفره یا چند نفره ساخت. دست بازی‌کننده‌ها در ساخت و ساز کاملا باز خواهد بود.

می‌توانید معرفی بخش Far Cry Arcade را هم در ادامه ببینید.

فار کرای ۵ (Far Cry 5) در روز ۲۷ مارس روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی را ببینید.

منبع: Ubisoft

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Hossein142

    من عاشق این بازیم
    این عالیه
    از گیم پلی فوق العاده اش بگیر تا گرافیک و همه چیزش
    فقط منتظرم ریلیزشه
    روز شماری میکنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه