فار کرای ۵ موفق‌ترین بازی این مجموعه و دومین عرضه‌ی بزرگ یوبی‌سافت است

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس خبری که یوبی‌سافت منتشر کرده است، فروش هفته‌ی اول «فار کرای ۵»، بیش از دو برابر فروش هفته‌ی بازی «فار کرای ۴» بوده است؛ طوری که جدیدترین قسمت فار کرای، پرفروش شماره‌ی این مجموعه در هفته‌ی اول فروش خود بوده است.

در هفته‌ی اول بیش از ۵۵۰۰۰ ساعت بازی به صورت زنده در Twitch استریم شده است.

یوبی‌سافت می‌گوید که بیش از نیمی از فروش بازی، به صورت دیجیتالی بوده است. از طرف دیگر، فار کرای ۵ (Far Cry 5) هم‌چنین دومین عرضه‌ی بزرگ یوبی‌سافت بوده است و پس از بازی Tom Clancy’s The Division قرار می‌گیرد. در هفته‌ی اول عرضه‌ی فار کرای ۵، این بازی ۳۱۰ میلیون دلار فروش داشته است.

هم‌چنین در هفته‌ی اول عرضه‌ی فار کرای ۵ تعداد زیادی از بازی‌کننده‌ها مشغول استریم آن بوده‌اند. بر اساس آماری که یوبی‌سافت منتشر کرده است، در هفته‌ی اول بیش از ۵۵۰۰۰ ساعت بازی به صورت زنده در Twitch استریم شده است. از طرفی مجموع تعداد بازدیدهای ویدیوهای فار کرای ۵ در یوتیوب از ۱۱۷ میلیون عدد بیشتر شده است.

فار کرای ۵ دو هفته‌ای است که روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. منتقدان بازخورد بسیار خوبی نسبت به بازی داشته‌اند و می‌گویند که بهترین روند بازی در مجموعه‌ی فار کرای را در خود جای داده است.

منبع: ‌Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه