دسترسی کاربران ایرانی به سایت Gameinformer امکان‌پذیر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

مجله‌ و سایت «گیم‌اینفورمر» (Gameinformer) از جمله منابع معتبر در زمینه‌‌ی بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آیند. بسیاری از بازی‌های بزرگ دنیا برای اولین‌بار در این مجله معرفی می‌شوند و در سایت آن هم مضامین تصویری بسیار زیادی از روند تولید بازی‌های مختلف و مصاحبه‌های اختصاصی با بازی‌سازان و حتی نقدهای گوناگون قرار می‌گیرد؛ اما در طول سال‌های گذشته و به دلیل وجود تحریم‌های مختلف علیه کشور ما، دسترسی به سایت این نشریه‌ی معتبر برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نبود. خوشبختانه محدودیت دسترسی به سایت Gameinformer از روز گذشته برای کاربران ایرانی برداشته شد و اکنون می‌توانید با مراجعه به آن از مقاله‌های مختلفی که در این سایت قرار گرفته، استفاده کنید.

Andy-mc

روز گذشته «اندی مک‌نامارا» (Andy McNamara) سردبیر این نشریه در توییتر خودش به این موضوع اشاره کرد که تغییراتی در نحوه‌ی دسترسی کاربران برخی کشورها به سایت گیم‌اینفورمر صورت گرفته و اکنون این افراد می‌توانند به سایت دسترسی داشته باشند. بعد از این پست با مراجعه به سایت، مشاهده کردیم که بدون مشکل می‌توانیم به تمام قسمت‌های آن دسترسی داشته باشیم.

GI-Cover-thelastofus

از آنجایی که این سایت اولین اطلاعات از بسیاری بازی‌های بزرگ را منتشر می‌کند، باز شدن آن می‌تواند برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری جذاب باشد. مخصوصا مصاحبه‌های این سایت با بازی‌سازان مختلف هم برای کاربران ایرانی و حتی بازی‌سازان بسیار مفید خواهد بود. در بیشتر مواقع بازی‌سازان خارجی درباره‌ی روند تولید بازی خودشان صحبت می‌کنند که این موضوع می‌تواند برای بازی‌سازان ایرانی جالب توجه باشد. حتی بعید نیست که باز شدن این سایت به‌روی کاربران ایرانی باعث شود که بتوان حق اشتراک این مجله را هم تهیه کرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد رفع محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به سایت‌های دیگر مانند NVIDIA هم باشیم. حتما می‌دانید که سایت NVIDIA که در آن جدیدترین بروزرسان‌های کارت‌های گرافیکی این شرکت قرار می‌گیرد، دردسترس کاربران ایرانی قرار ندارد.

مجله‌ی گیم‌اینفورمر یکی از محبوب‌ترین نشریه‌های حوزه‌ی بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آید که تا پایان سال ۲۰۱۴ ماهانه نزدیک به ۷ میلیون نسخه فروش می‌کرد. این نشریه از سال ۱۹۹۱ تا این لحظه به فعالیت خودش ادامه می‌دهد.

منبع: Twitter

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar بهزاد

    خب خدا رو شکر…… تمام مشکلات مون حل شد….. از امشب دبگه راحت میتونیم بخوابیم!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Avatar meysam

      مهم ترین خبری که بعد توافق هسته ای خوندم … از خوشحالی دارم اشک میریزم ಥ_ಥ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه