دستیار هوشمند گوگل ممکن است به نکسوس ۵X و ۶P بیاید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دستیار هوشمند گوگل

احتمال داده می‌شود که دستیار هوشمند گوگل یا همان Google Assistant به طور رسمی به گوشی‌های نکسوس بیاید. این دستیار هوشمند تا به حال به طور اختصاصی روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL استفاده شده و گوگل اظهار نظر مشخصی مبنی بر زمان عرضه‌ی آن روی سایر گوشی‌های اندرویدی نکرده است.

بر اساس منابعی که به گوگل نزدیک هستند Google Assistant در به‌روزرسانی بزرگ بعدی به این دو گوشی نکسوس خواهد آمد.

به نظر می‌رسد حداقل دو مدل از نکسوس‌ها یعنی نکسوس ۵X و ۶P در آینده‌ای نه چندان دور به دستیار هوشمند گوگل مجهز شوند. بر اساس منابعی که به گوگل نزدیک هستند Google Assistant در به‌روزرسانی بزرگ بعدی به این دو گوشی نکسوس خواهد آمد. علاوه بر این مدیر پروژه‌ی اندروید TV تایید کرده که نکسوس پلیر هم به این قابلیت مجهز خواهد شد. راجع به این که دقیقا چه زمانی تمام این گجت‌ها به دستیار هوشمند گوگل مجهز خواهند شد هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست. تنها چیزی که گفته شده «به‌روزرسانی بزرگ بعدی» است. ولی این عبارت می‌تواند هم به معنی اندروید ۷.۱.۲ و هم به معنی اندروید ۸ باشد.

در هر حال آن دسته از صاحبان گوشی‌های نکسوس که نمی‌توانند تا زمان رسیدن رسمی دستیار هوشمند گوگل صبر کنند، می‌توانند هر زمان که خواستند از روش‌های غیر رسمی برای نصب کردن آن روی گوشی خود بهر بگیرند. البته طبیعتا برای این کار باید اندکی نرم‌افزار گوشی را دستکاری کنند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه