مایکروسافت کاربران مک‌بوک را به استفاده از سرفیس بوک دعوت می‌کند

۶ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس بوک

مایکروسافت در تلاش برای جذب کاربران مک‌بوک پرو به سرفیس بوک، یک وب‌سایت مخصوص راه‌اندازی کرده است.

این وب‌سایت با هدف راهنمایی و آسان‌تر کردن این انتقال به سرفیس بوک طراحی شده است.

مایکروسافت چند هفته پیش از لپ‌تاپ/تبلت سرفیس بوک رونمایی کرد و در همان زمان مقایسه‌ای هم میان آن و مک‌بوک پرو انجام داد. قبلا به ‌طور آشکار مشخص نبود که مایکروسافت دلش می‌خواهد کاربران مک‌بوک پرو به سراغ محصول جدیدش بیایند، اما حالا این شرکت وب‌سایت مخصوصی را راه‌اندازی کرده که در آن کاربران مک‌بوک پرو را به روی آوردن به سرفیس بوک دعوت می‌کند. این وب‌سایت با هدف راهنمایی و آسان‌تر کردن این انتقال به سرفیس بوک طراحی شده است؛ و در آن فهرستی از میان‌برهای صفحه‌کلید، تغییرات ترک‌پد و نحوه‌ی جست و جو برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ ارایه شده است.

مایکروسافت واقعا تمام سوال‌هایی را که احتمالا ذهن کاربران مک را درگیر خواهند کرد، پاسخ داده است. همچنین در این وب‌سایت آموزش‌هایی هم برای انتقال تصاویر، فایل‌ها و حتی ایمیل‌ها به سرفیس بوک وجود دارد. اگر شما از iCloud و iTunes استفاده می‌کنید، مایکروسافت اطمینان خاطر داده که سرفیس بوک کاملا با آنها سازگاری دارد و راهنمایی هم برای استفاده از آنها در این لپ‌تاپ فراهم کرده است. در ابتدا، اپل در سال ۲۰۰۲ کمپینی تبلیغاتی به نام “switch” راه انداخت که در آن کاربران ویندوز را به استفاده از مک‌بوک دعوت می‌کرد. حالا این قضیه برعکس شده و مایکروسافت سعی دارد کاربران مک‌بوک را متقاعد کند که به سراغ ویندوز بروند.

منبع: Microsoft

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar آرین

    مایکروسافت و دیگر هیچ

  2. Avatar Amir

    هرچقدر سعی میکنم از مایکروسافت خوشم بیاد بی فایدست:(

    1. Avatar محمد

      منم هر چه قدر دلم میخواد از مایکروسافت دل بکنم بی فایده است.

      اینو بعد از سه سال استفاده از ویندوزفون و سالها استفاده از ویندوز میگم.

    2. Avatar sohrab

      برعکس.هرچقدر با ماسکروسافت بیشتر اشنا میشم بیشتر عاشقش میشم مخصوصا سرفیس بوک

  3. Avatar ali

    دوست عزیز و استاد درخواست داره که جای اون مدل لپتاپ از این مدل استفاده کنن .فکر نکنم ماکروسافت نیازی داشته باشه که کاربران دیگر سیستم عامل ها رو جذب کنن.الان بالای ۹۰%از مردم دنیا از ویندوز استفاده میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه