دنباله سریال فرار از زندان ساخته می‌شود

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سریال فرار از زندان از جمله سریال‌های محبوبی به‌حساب می‌آید که چند سال پیش به پایان رسید؛ اما به‌نظر می‌رسد که کار ساخت دنباله این سریال از مدتی دیگر آغاز می‌شود. 

 

براساس اطلاعات منتشر شده شبکه FOX قصد دارد دنباله سریال فرار از زندان را تولید کند

 

دنباله این سریال توسط Paul Scheuring که خالق این سریال به‌حساب می‌آید، ساخته خواهد شد. همچنین بازیگرانی از مجموعه اول این سریال در دنباله آن هم حضور خواهند داشت. از بین این بازیگران می‌توان به Wentworth Miller (بازیگر اصلی سریال) و Dominic Purcell اشاره کرد. سریال فرار از زندان بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در چهار فصل به‌نمایش درآمد. داستان سریال هم درباره دو برادر بود که یکی از آن‌ها در زندان قرار داشت و به اعدام محکوم شده بود. برادر دوم هم نقشه‌ی فرار از زندان را طراحی کرده بود تا به وسیله آن بتواند برادرش را نجات دهد.

PB1

براساس اطلاعات منتشر شده، سریال جدید اتفاقات پس از فصل چهارم را به نمایش در می‌آورد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که به‌نظر می‌رسید شخصیت مایکل اسکافیلد که توسط Wentworth Miller بازی می‌شد، در آخر فصل چهارم کشته شده باشد. شبکه FOX به این موضوع اشاره کرده که دو برادر اصلی این سریال در فصل جدید هم حضور خواهند داشت. همچنین علاقه‌مندان به این سریال چند شخصیت محبوب دیگر را هم در این مجموعه جدید مشاهده خواهند کرد. تا اینجای کار قرار است ۱۰ قسمت جدید از این سریال ساخته شود و سازندگان اطلاعات دیگری درباره آن منتشر نکرده‌اند. لازم به ذکر است که FOX قصد دارد فصل جدیدی از سریال‌های ۲۴ و X-Files را هم تولید کند.

PB2

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. صدرا

    لطفا لطفا تیزر شو که تازه منتشر شده بزارین مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه