دو بازی بعدی موبایل نینتندو مجانی‌اند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است که شرکت نینتندو برای بهبود شرایط مالی خود تصمیم گرفته در عرصه ساخت بازی‌های موبایل وارد شود. این شرکت اولین بازی خود «میتومو» (Mitomo) را ۲۷ اسفند سال گذشته در ژاپن و ۱۲ فروردین امسال در آمریکا و سایر نقاط جهان عرضه کرد. بازی‌ای که تا به حال نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر آن را دانلود کرده‌اند.

حال شرکت DeNA شریک این شرکت، اعلام کرده دو بازی دیگری که برای پلتفرم موبایل در راه دارد به شکل مجانی برای اندروید و iOS عرضه خواهند شد.

ماه پیش نینتندو اعلام کرد این دوعنوان بازی بر اساس مجموعه بازی‌های Animal Crossing و Fire Emblem که خود نینتندو پیشتر آنها را ساخته، تولید خواهند شد. البته آن زمان موضوع قیمت‌گذاری این بازی‌ها مطرح نشد.

اما براساس آخرین اخباری که وال استریت ژورنال منتشر کرده است قیمت این دو بازی توسط شریک نینتندو یعنی شرکت DeNA به بیرون درز کرده و مشخص شده هر دوی این بازی‌ها مجانی خواهند بود اما احتمالا کاربران برای این بازی‌ها به شکل درون برنامه‌ای مبالغ ناچیزی پرداخت خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت DeNA گفته این بازی‌های جدید نسبت به میتومو که بیشتر بر تعاملات اجتماعی متمرکز بود بر خود روند بازی کردن متمرکز هستند.

براساس انتظارات، این دو بازی پاییز امسال عرضه خواهند شد. شرکت نینتندو اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۱۷ چهار بازی دیگر هم برای پلتفرم موبایل می‌سازد.

‌‌

منبع: The Verge

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه