مایکروسافت دو باندل دیگر برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد

۱۰ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، مایکروسافت قصد دارد چهار باندل جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کند. تا این لحظه یک باندل برای بازی خیزش توم‌ریدر معرفی شده است. امروز مایکروسافت دو مدل دیگر را هم معرفی کرد.

مایکروسافت دو باندل جدید برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد که یکی از آن‌ها سفید رنگ است و بازی Gears of War: Ultimate Edition روی آن قرار گرفته است.

یکی از این باندل‌ها شامل یک ایکس‌باکس وان به رنگ سفید می‌شود که ۵۰۰ گیگابایت هارد دارد. همچنین با خرید این باندل به بازی Gears of War: Ultimate Edition هم دسترسی خواهید داشت. این بازی به صورت دانلود شده روی کنسول قرار دارد. با خرید این کنسول به آیتم‌های جدیدی در بازی Gears of War Ultimate Edition دسترسی خواهید داشت که از بین آن‌ها می‌توان به لباس جدید برای شخصیت کول (Cole) برای سناریوی چندنفره اشاره کرد. همچنین بازی‌کننده‌ها می‌توانند به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Gears of War 4 دسترسی داشته باشند.

البته باید بگوییم که با تجربه این بازی روی شبکه ایکس‌باکس لایو، می‌توانید تمام این مجموعه بازی‌ها که قبلا برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بودند را روی ایکس‌باکس وان به شکل رایگان دریافت کنید. مایکروسافت اعلام کرده که این کنسول را می‌توان با قیمت ۳۴۹ دلار خریداری کرد.

xboxone-gearsofwarbundle-1

باندل بعدی کنسول ایکس‌باکس وان با کنترلر Kinect همراه است. یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی روی آن قرار گرفته و بازی‌کننده‌ها به نسخه دانلود شده بازی Dance Central Spotlight و Kinect Sports Rivals و Zoo Tycoon دسترسی خواهند داشت. این کنسول با قیمت ۴۹۹ دلار از اواخر مهر ماه راهی بازار خواهد شد.

با توجه به عرضه شدن سه باندل جدید از کنسول ایکس‌باکس وان، تنها یک باندل دیگر از این کنسول باقی‌مانده که به احتمال زیاد فردا معرفی خواهد شد.

xboxone-gearsofwarbundle-2

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه