باندل جدید ایکس‌باکس وان برای بازی خیزش توم‌ریدر معرفی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که مشخص شده بود، مایکروسافت قصد دارد چهار باندل جدید برای ایکس‌باکس وان معرفی کند. امروز اولین باندل جدید این کنسول معرفی شد.

مایکروسافت باندل جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان را برای بازی خیزش توم‌ریدر معرفی کرد.

مایکروسافت از باندل مخصوص ایکس‌باکس وان برای بازی خیزش توم‌ریدر رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد برای اینکه بازی‌کننده‌ها بتوانند تجربه بهتری از بازی خیزش توم‌ریدر به‌دست بیاورند، باندل جدیدی برای آن تهیه کرده است. این باندل شامل یک کنسول ایکس‌باکس وان با هارد یک ترابایتی است. بازی خیزش توم‌ریدر به‌صورت دانلود شده روی دستگاه وجود دارد. همچنین با خرید این باندل مضامین مخصوصی در بازی به‌دست خواهید آورد. در کنار این موارد نسخه اول این بازی که Tomb Raider: Definitive Edition نام داشت، هم روی کنسول قرار دارد.
یکی از مضامین اضافه این بازی که تنها با خرید باندل در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد Tactical Survivor Pack نام دارد که شامل لباس و آیتم‌های جدید برای شخصیت اصلی بازی می‌شود. این باندل از آبان ماه با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسول را از فروشگاه‌های مایکروسافت یا مکان‌های دیگر در کشورهای آمریکا، کانادا، چین و انگلیس خریداری کنند.

مایکروسافت اعلام کرده که در روزهای آینده سه باندل دیگر هم معرفی می‌کند. باید ببینیم باندل دوم که فردا معرفی می‌شود، برای چه عنوانی خواهد بود. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این بازی، بد نیست پیش‌نمایش آن را مطالعه کنید.

riseofthetombraider-xboxone-1

منبع: Xbox

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه