دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت روانه‌ی گوشی‌های بیشتری می‌شود

۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل اسیستنت

گوگل با برگزاری یک مراسم در نمایشگاه MWC 2019 از برنامه‌های خود برای اندروید و دیگر موارد رونمایی کرد. این غول تکنولوژی در این مراسم اعلام کرد که آن‌ها از طریق همکاری نزدیک‌تر با شرکای تجاری می‌خواهند قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورند و نتیجه‌ی مستقیم این همکاری، تعبیه دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در برخی از این گوشی‌ها بوده است.

علاوه بر ال‌جی، نوکیا و شیائومی هم این دکمه را در تعداد زیادی از گوشی‌های خود تعبیه خواهند کرد.

ال‌جی یکی از اولین کمپانی‌هایی است که به تعبیه این دکمه در پرچم‌داران خود روی آورده و کاربران با بهره‌گیری از آن راحت‌تر از گذشته می‌توانند با گوگل اسیستنت تعامل داشته باشند. به گفته‌ی گوگل، تعداد بیشتری از گوشی‌های ال‌جی این مشخصه را دریافت می‌کنند که از بین موارد معرفی شده، می‌توانیم به پرچم‌دار ال‌جی G8 و گوشی‌های میان‌رده Q60، K50 و K40 اشاره کنیم.

علاوه بر ال‌جی، نوکیا و شیائومی هم این دکمه‌ را در تعداد زیادی از گوشی‌های خود تعبیه خواهند کرد که از بین آن‌ها می‌توانیم به گوشی‌های نوکیا ۳.۲ و ۴.۲ و همچنین شیائومی می میکس ۳ و می ۹ را نام ببریم. برندهای TCL و ویوو هم قرار است به این طرح ملحق شوند. به گفته‌ی گوگل، آن‌ها می‌خواهند تا انتهای سال ۲۰۱۹، بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی عرضه شده از این دکمه اختصاصی بهره ببرند که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود. البته باید ببینیم این رویکرد گوگل مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد یا نه؛ زیرا دکمه اختصاصی بیکسبی گوشی‌های سامسونگ همواره هدف انتقادات زیادی قرار گرفته است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه