فردایی که در کنار هم آغازش می‌کنیم

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

برای کسی که ۱۸ سال از زندگی حرفه‌ای‌اش را در رسانه‌ها گذرانده و با صدای تق‌تق کیبورد نفس کشیده، دو سال دوری از این فضا زمان زیادی است. برای همین است که شاید از اولین روزهایی که به دیجی‌کالا آمدم تا با یک تغییر بزرگ وارد حوزه‌ی کاری جدیدی به نام «بازاریابی محتوایی» شوم هنوز دلم برای نوشتن به عنوان یک خبرنگار تنگ می‌شد و از همان روزهای اول با همکاران جدیدم طرح یک مجله‌ی آنلاین را آماده کردیم که امروز یک ساله شده است.

این پروژه‌ی هیجان‌انگیز وقتی جذاب‌تر می‌نمود که درست ادامه‌ی مسیری بود که دیجی‌کالا به عنوان یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد کسب‌وکار آنلاین در دنیا پیش گرفته بود. در تمام سال‌های قبل‌ش دیجی‌کالا سعی کرده بود در مدل هیبریدی تجارت‌اش، هم CNET باشد (که مردم از آن به عنوان منبعی معتبر برای کسب اطلاعات فنی کالاها استفاده می‌کنند و با ولع نقد و بررسی‌های‌اش را می‌خواندند) و هم Amazon (که خرید را به یک پروسه‌ی لذت‌بخش و آسان و مدرن تبدیل کرده بود). توانمندسازی کاربران و بالا بردن اطلاعات آن‌ها قبل از خرید آن‌قدر بازخورد خوبی از کاربران گرفته بود و منجر به اعتماد ایشان شده بود که تیم دیجی‌کالا تصمیم گرفت با راه‌انداختن دیجی‌کالا مگ این تجربه‌ی لذت‌بخش را به حوزه‌های دیگری توسعه دهد و به این ترتیب دیجی‌کالا مگ راه‌اندازی شد.

یک سال است که سعی داریم با پوشش اخبار دنیای علم و فناوری، با مقالات تالیفی و تا حد امکان درجه یک و با راهنماهای مختلفی که برای‌تان می‌نویسیم (یا به شکلی تصویری می‌سازیم) با مخاطبان‌مان قدم‌به‌قدم به سمت سطح بالاتری از دانش و معلومات پیش ببریم و عمیقا فکر می‌کنیم این حرکت ارزشمند باعث خواهد شد کیفیت زندگی تک‌تک‌مان به سطح بالاتری برسد.

مسابقه‌ها و پوشش رویدادها و انواع خاصی از مطلب که فقط آن‌ها را در دیجی‌کالا مگ پیدا می‌کردید خیلی از شما همراهان نازنین را به دوستانی تبدیل کرد که هر روز به ما سر می‌زدند و بدل به مخاطبان وفادارمان شده‌اند و همین ما را وادار به انجام پروژه‌های بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری کرد. ترجمه‌ی چند کتاب جذاب و انتشار آن‌ها به شکل پاورقی با استقبال فوق‌العاده‌ی شما روبه‌رو شد و همین ما را بر آن داشت که به‌زودی آن‌ها را در قالب کتاب چاپی و صوتی منتشر کنیم و این روند را با عناوین جذاب‌تری از کتاب‌های روز ادامه بدهیم.

هیجان حضور شما در کنارمان حالا که یک ساله شدیم بیشتر است و مطمئن باشید برنامه‌های هیجان‌انگیزی که پیش رو داریم رفاقت‌مان را عمیق‌تر و ماندگارتر خواهد کرد. یکی از این برنامه‌های هیجان‌انگیز دیجی‌کالا کست، برنامه‌ی صوتی جدیدی است که از امروز به‌طور مرتب و با موضوعات متنوع و جذاب در دیجی‌کالا مگ منتشر خواهد شد. برای ما بنویسید و از طریق ایمیل، کامنت یا رسانه‌های اجتماعی‌مان با ما در تماس باشید تا با انگیزه‌ی بیشتر و برای روزهای بهتر تا جایی که در توان داریم تلاش کنیم و بهتر شویم.

ما هنوز مومن به شعاری که زمان راه‌اندازی مجله‌ی آنلاین‌مان دادیم هستیم و خواهیم بود تا «فردا، در کنار هم، اینجا و در دیجی‌کالا مگ، آغاز شود.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حامد رحمتی

    دورد بر دیجی کالا عزیز ما،
    به امید پیشرفت و موفقیت روز افزون مجموعه‌ی بزرگ دیجی کالا …

  2. Avatar محمدرضا

    مقاله های عکاسی موبایل خیلی به کارم اومد.
    راجبه فیلمبرداری و فیلم سازی و فیلم سازی مستند با موبایل هم مقاله بزارید.
    ممنونم.
    خسته نباشید.

  3. Avatar طاها

    من خواستم به عنوان یک مخاطبتون که برای خیلی ها توی این چندسال موبایل و لپ تاپ و تبلت خریدم چند نکته رو بگم:
    ۱- اینو ا بدونید شما به این درجه این سایتی که توی این متن اشاره کرده اید رسیده اید : «در تمام سال‌های قبل‌ش دیجی‌کالا سعی کرده بود در مدل هیبریدی تجارت‌اش، هم CNET باشد (که مردم از آن به عنوان منبعی معتبر برای کسب اطلاعات فنی کالاها استفاده می‌کنند و با ولع نقد و بررسی‌های‌اش را می‌خواندند) »
    و بدونید که دیگه دوران ناشناخته بودن دیجی کالا تموم شده
    الان دیگه کمتر کسی هست، که بخواد لوازم الکتورنیکی بخره و اسم دیجی کالا رو نشنیده باشه
    ینی وقتی من به یه آدم کاملا غریبه گفتم برو میت ۸ رو از فروشگاه های آنلاین بخر چون ارزون تر بخر. درجا طرف پرسید: منظورت دیجی کالا هستش؟
    ۲- نکته بعدی ای که خواستم بگم که خیلی باید روی این نکته توجه کنید که بخشی از مخاطبانتون لزوما خریدار نیستند بلکه صرفا برای اطلاع داشتن و خواندن نقد ها و داشتن قیمت به سایت شما سر می زنند.
    پس بر روی این موضوع که اجناسی که خیلی مخاطب دنبالش هست، دیر موجود میشه یا اصن هیچ نقد و بررسی جدی نمیشه؛ باعث دلسردی مخاطب شده و دیگه دلیلی برای اون نمی ذاره که به سایت شما سر بزنه
    ۳- بعضی از نقدها و بررسی ها واقعا به درد جرز لای دیوار می خورند.
    انگار که یه شخصی گفته باشید بخش مشخصات فنی را برایتان بخوان. ینی این که بخش نقد و بررسی اصلا دارای هیچ تحلیلی از سوی نویسنده نیست.
    مثال اول: نوبسنده توضیح نمی دهد که وقتی گوشی پی ۹ لایت صفحه فول اچ دی دارد و باتری ۳۰۰۰ ، به یقین از رقبایش که صفحه کواد اچ دی دارد بیشتر باتری نگه می دارد و این یک مزیت است در کنار آن که صفحه کیفیتش پایین است و برای آنانکه کیفیت بالایی می خواهند مناسب نیست.
    مثال دوم: نویسنده به فرق های دو مدل از یک گوشی اصلا توجهی نمی کند و فقط برای گوشی ای که مدلش فرق دارد اعداد جدید را می گذارد بدون آن که برای خریدار توشیح دهد تفاوت بین این دو مدل دقیقا چیست و چه قدر در عمل تفاوت دارند مانند دو مدل گوشی میت ۸ حتی به صراحت در متن به میزان تفاوت نمره آنتوتو (به علت رم بیشتر )اشاره نشده است و بعضی از خریداران فقط فکر می کرده اند که تفاوت میان حافظه داخلی گوشی است.

  4. Avatar erfan

    مسلما سخت ترین کار ممکن در دنیای دیجیتال کسب “اعتماد” عموم مردمه….
    خسته نباشید بچه های دیجی کالا….
    دست مریزاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه