دیروز بیش از سه میلیون نفر همزمان PUBG بازی می‌کردند

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسکرین‌شات PUBG

بزرگترین بازی کامپیوتر امسال بدون شک Playeruknown’s Battlegrounds یا همان PUBG است. این بازی توانست حتی زمانی که نسخه‌ی کامل آن عرضه نشده بود و در حالت آزمایشی قرار داشت، تمام بازی‌های شرکت والو را در استیم کنار بزند و محبوب‌ترین بازی این پلتفرم شود. رکورد تعداد بازی‌کننده‌های همزمان استیم دوباره به دست PUBG شکسته شده است. دیروز بیش از سه میلیون نفر به صورت همزمان مشغول PUBG بازی کردن بودند.

بر خلاف بازی‌هایی مثل Dota 2 یا Fortnite که رایگان هستند، همه‌ی افرادی که PUBG بازی می‌کنند این بازی را خریده‌اند.

رکورد قبلی هم به دست PUBG بود. این بازی توانسته بود به تعداد ۲ میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان روی استیم برسد. طبق آماری که خود استیم ارایه می‌دهد، تعداد بازی‌کننده‌های PUBG در بیشترین زمان خود دیروز به ۳ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۳۵۸ نفر رسید.

بیش از ۳۰ میلیون نفر در دنیا PUBG بازی می‌کنند. نکته‌ی جالب این جاست که بر خلاف بازی‌هایی مثل Dota 2 یا Fortnite که رایگان هستند، این همه افرادی که PUBG بازی می‌کنند این بازی را خریده‌اند.

بد نیست نگاهی هم به دیگر بازی‌های محبوب استیم داشته باشیم. همانطور که می‌تونید در آمار بالا ببینید، پس از PUBG هنوز هم دو بازی محبوب والو یعنی Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive قرار دارند که تعداد بازی‌کننده‌های همزمان آن‌ها بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر است.

بخش آنلاین جی‌تی‌ای ۵ هنوز هم این بازی را زنده نگه داشته و از طرفی به محبوبیت Rainbow Six: Siege هر روز اضافه می‌شود؛ آن همه با اینکه چند سالی از عرضه‌ی بازی می‌گذرد.

بازی Playerknown’s Battlegrounds یکی دو هفته‌ای است که از حالت آزمایشی خارج شده و نسخه‌ی نهایی آن روی کامپیوتر عرضه شده است.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar arminkhan

    این بازی پیشرفت فوق العاده ای داشته ولی خیلی بازی خشک و ضعیفی نسبت به حتی بازی های هم سبک و مجانی آن است، بازی ای مثل fortnite بازی ایست که توانسته به خوبی این بازی را شبیه سازی کند و تجربه ی جالب تری به شما بدهد. PUBG یک بازی زیباست است و در این حرف شکی نیست اما آیا این بازی بهترین بازی آنلان است؟ حتی ۱% هم نمیتوان به این حرف اطمینان کرد. برای مثال بازی Rainbow 6 Siege واقعا استرسی به شما وارد میکند که بدن شما در آخر راند به لرزش میوفته، ولی بازی PUBG هنوز نتونسته اجرای خوبی داشته باشه و امیدوارم که به زودی این ایراد را برطرف کنند. ایده ی سازنده بازی بسیار خوب اما اجرای آن نسبت به ایده کاملا افتضاح است.

  2. Avatar نیما قدیمی

    بازی نقاط قوت زیادی داره ولی اینکه بخواییم بگیم شاخ ترین بازی آنلاین ممکنه نمیشه اینو گفت ولی بازی به شدت در حاله پیشرفته و آینده خیلی بزرگی خواهد داشت
    فضای بازی جالبه و ساعت ها در روز میشه سرگرم شد
    ممنون از مطلب خوبتون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه