۵۲ هفته و ۵۲ راهکار برای کنترل خشم و عصبانیت

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنترل خشم و عصبانیت

با آرامش زندگی کردن و افسار زندگی را در دست داشتن، با تمام چالش‌ها و تنش‌های جامعه‌ی امروز، مهارت یا هنری است که باید آن را آموخت. باید مراحل کنترل خشم و عصبانیت را فرا گرفت و در برابر مشکلات روزمره برآنها غلبه کرد و روز خود را ساخت.

از صبح که بیدار می‌شوید تا شب که بخوابید، موارد زیادی اعصابتان را خرد می‌کند. به دلیل مشکلات خانوادگی دلتان نمی‌خواهد به خانه برگردید. در صف بانک یا خرید کسی از شما جلو می‌زند. هنگام رانندگی کسی چنان جلوی شما می‌پیچد که مرگ را به چشم می‌بینید. سرکار از دست رئیس یا همکارتان کفری می‌شوید. اخبار ناخوشایند لحظه به لحظه شما را دچار اضطراب می‌کند. هر قدر کار می‌کنید باز هم درآمدتان کافی نیست و زندگی به قدری به شما فشار آورده که دلتان نمی‌خواهد صبح‌ها از خواب بیدار شوید.

با تمام این مشکلات، خبر خوش این است که کتاب «تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی» نوشته آلن کلاین و ترجمه نفیسه معتکف، در پنجاه و دو بخش تالیف شده است. با به کارگیری روش‌های عملی این کتاب می‌توانید در هیاهوی زندگی آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس کامل طوری اختیار زندگیتان را در دست بگیرید که اجازه ندهید کسی یا چیزی روزتان را خراب کند.

کنترل خشم و عصبانیت

هر کدام از موضوعات پنجاه و دو هفته ای این کتاب شامل سه بخش عمده است که باید حسابی درک شود.

در واقع موضوعات مطرح شده زنگ بیدار باشی است که به شما نشان می‌دهد هر لحظه باید حواستان به مواردی که می تواند روز شما را خراب کند باشد. بعد هم مطالب کاربردی و علمی به دنبال آن دارد و آخر سر هم به جمع‌بندی مفیدی می‌رسد. از شما دعوت می‌کنیم که تک تک این زنگ‌های بیدار باش را امتحان کنید و ببینید کدام یک از آنها به درد شما می‌خورد.

می‌توانید کتاب را باز کنید و هر بخشی آمد از همان جا خواندن را شروع کنید. مهم نیست حتما به ترتیب خوانده شود، مهم این است که هر هفته یک تقویت کننده ذهنی داشته باشید. هدف اصلی کتاب بیداری و هوشیاری شماست. راهکارهای این کتاب به شما کمک می‌کند هر روز را عالی سپری کنید و این ذهنیت را در شما ایجاد می‌کند کسی یا چیزی نمی‌تواند روز شما را خراب کند.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه