راه‌اندازی شبکه‌ی ۵G تا سال ۲۰۲۰ در اروپا

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از ۲۰ شرکت بزرگ مخابراتی اروپا، اخیرا گرد هم آمده‌اند و از برنامه‌های‌شان برای راه‌اندازی شبکه‌ی ۵G موبایل در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا گفته‌اند. این گروه که شامل شرکت‌هایی مثل Deutsche Telekom، Vodafone، Nokia یا BT می‌شود، گفته‌اند که می‌خواهند تا سال ۲۰۲۰ اروپا را مجهز به شبکه‌ی ۵G کنند، اما فقط در صورتی که دولت‌ها قوانین محدود کردن اینترنت را به کنار بگذارند.

تمام این برنامه‌ها در صورتی عملی خواهند شد که اتحادیه‌ی اروپا، از تصمیم‌اش برای محدود کردن اینترنت عقب بکشد.

برنامه‌ی این گروه، در پرونده‌ای هفت صفحه‌ای تمام و کمال توضیح داده شده است و شرکت‌های مختلف گفته‌اند که چگونه و به چه ترتیبی می‌خواهند نسل پنجم اینترنت موبایل را وارد اروپا کنند.

در اولین حرکت، قرار است برنامه‌ای به اسم ۵G Action Plan راه‌اندای شود. این برنامه، از تاثیرات مثبت اینترنت ۵G در خودروها، امنیت عمومی، هوشمند کردن شهر یا استفاده در بازی صحبت می‌کند و آن را به تصویر می کشد. شرکت‌های مختلف مخابرات، با ارایه‌ی این برنامه، می‌خواهند از کشورهای مختلف، سرمایه‌گذار جذب کنند.

با این حال، تمام این برنامه‌ها در صورتی عملی خواهند شد که اتحادیه‌ی اروپا، از تصمیم‌اش برای محدود کردن اینترنت برای افراد مختلف و قوانین سفت و سختی که تنظیم کرده، عقب بکشد.

می‌توانید برنامه‌ی تنظیم شده را از این جا دانلود کنید و ببینید.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ami_ald

    ایرااان :((((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه