رنگ‌های گوشی‌های نکسوس ۶P و نکسوس ۵X مشخص شدند

۲ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا تصاویری لو رفته از رندرهای دو گوشی هواوی نکسوس ۶P و ال‌جی نکسوس ۵X در اینترنت منتشر شده که رنگ‌های این دو دستگاه را نشان می‌دهند.

نکسوس ۶P در چهار رنگ سفید، مشکلی، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

طراحی گوشی ۶P با تصاویر لورفته‌ی قبلی هم‌خوانی دارد. چند بلندگوی استریو در این دستگاه دیده‌ می‌شود، و همچنین در قسمت پشت آن هم یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد. روی هم رفته گوشی نکسوس ۶P کاملا باریک به نظر می‌رسد. این تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی نکسوس ۶P در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. ممکن است مدل طلایی به بازارهای خاصی محدود باشد.

6p

گوشی ال‌جی نکسوس ۵X در سه رنگ مشکی، سفید و «آبی یخی» خواهد آمد. این گوشی هم در قسمت پشت بلندگوهای استریو، اسکنر اثرانگشت و یک سیستم لیزری فوکوس خودکار برای دوربین اصلی دارد. بدنه‌ی نکسوس ۵X احتمالا از جنس پلی‌کربنات خواهد بود، اما مدل هواوی بدنه‌ای از جنس فلز خواهد داشت.

5x lg

گوشی هواوی نکسوس ۶P احتمالا یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD خواهد داشت و به چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰، رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و USB نوع C مجهز خواهد بود.

مشخصات فنی لو رفته از گوشی ال‌جی نکسوس ۵X هم از صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p برای این خبر می‌دهد. همچنین احتمالا این گوشی به چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با پردازنده‌ی شش هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. برای این دستگاه دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۲٫۳ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

هر دوی این گوشی‌ها در جریان مراسم گوگل در روز هفتم مهر ماه معرفی خواهند شد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه