روزهای طلایی اپل واچ در سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسند

۳۰ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل واچ

تحلیلگران هر روز عقب‌نشینی بیشتری در مورد فروش اپل واچ از خود نشان می‌دهند.

«جن مانستر» برای سال ۲۰۱۶ فروشی ۱۴ میلیونی و برای سال ۲۰۱۷ فروش بزرگ ۴۰ میلیونی از اپل واچ را تخمین می‌زند.

«جن مانستر» (G. Munster) از تحلیلگران مشهور موسسه «پایپر جافری» (Piper Jaffray) در جدیدترین تحلیل خود خبر داده که فروش ابتدایی اپل واچ “آرام” بوده و احتمالا تا قبل از ۲۰۱۷ نتواند به یک محصول محبوب و همه‌گیر در بازار تبدیل شود.

طی هفته‌های اخیر بحث‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد میزان موفقیت تجاری اپل واچ شدت گرفته است. اپل نیز میزان فروش اپل واچ را در گزارشات مالی خود منتشر نمی‌کند و تحلیلگران را وادار به انتشار اعدادی می‌کند که نه بر اساس محاسبات دقیق که بیشتر بر اساس گمانه‌زنی و پیشبینی است. «مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور و معتبر موسسه KGI Securities اعتقاد دارد که استقبال از اپل واچ در بازار نه دلگرم‌کننده بوده و نه دل‌سردکننده. طبق پیشبینی وی، کوپرتینویی‌ها تاکنون ۳.۹ میلیون اپل واچ به فروش رسانده‌اند.

از سوی دیگر موسسه Slice Intelligence نیز می‌گوید میزان سفارشات اپل واچ نسبت به هفته اول فروش تا ۹۰ درصد کاهش یافته است.

مانستر هم می‌افزاید که “اگرچه فروش اپل واچ برای تعدادی از سرمایه‌گذاران ناامیدکننده بوده است، اما فروش پایین ابتدایی آن برای ما قابل پیشبینی بوده است.” وی ادعا می‌کند که اپل برای سه‌ماهه قبل ۳ میلیون اپل واچ به فروش رسانده است. این تحلیلگر اضافه می‌کند که در ادامه شاهد رشد قابل‌توجه فروش اپل واچ خواهیم بود. وی برای سال ۲۰۱۶ فروشی ۱۴ میلیونی و برای سال ۲۰۱۷ فروش بزرگ ۴۰ میلیونی از اپل واچ را تخمین می‌زند. در آن زمان است که اپل واچ حدود ۹ درصد از درآمدهای اپل را تشکیل خواهد داد.

اپل فردا میزان درآمدهای سه‌ماهه قبل خود را اعلام می‌کند. مانستر پیشبینی درآمدی ۵۰ میلیاردی را برای اپل دارد که عمده آن از فروش ۴۹ تا ۵۰ میلیونی آیفون حاصل شده است.

منبع: Business Insider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه