روند ساخت بازی Tekken X Street Fighter متوقف شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» (Bandai Namco) گفت که روند ساخت بازی Tekken X Street Fighter متوقف شده است.

روند ساخت بازی Tekken X Street Figher تا زمان نا مشخص به تاخیر افتاد و مشخص نیست در چه تاریخی راهی بازار شود.

آقای «کاتسوهیرو هارادا» (Katsuhiro Harada) در مصاحبه‌ای با سایت GameSpot اطلاعات جدیدی از بازی مبارزه‌ای Tekken X Street Fighter منتشر کرد که برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های Tekken و Street Fighter جذاب نخواهد بود.

هارادا گفت:” زمانی که یک بازی مبارزه‌ای می‌سازیم، قصد داریم به هسته‌ی اصلی طرفداران توجه کنیم و کاری کنیم که افراد بیشتری هم بتوانند آن را بازی کنند. در حال حاضر بازی Street Fighter V تازه راهی بازار شده و افراد زیادی در حال بازی کرد آن هستند و بازی‌کننده‌های زیادی هم می‌خواهند بازی Tekken 7 را تجربه کنند. ما نمی‌خواستیم که این دو گروه از طرفداران را از یکدیگر جدا کنیم و به همین دلیل فعلا زمان مناسب برای عرضه‌ی این بازی وجود ندارد. به همین دلیل روند ساخت بازی Tekken X Street Fighter فعلا متوقف شده است.”

این بازی مبارزه‌ای در کنار عنوان Street Fighter X Tekken معرفی شده بود. بازی Street Fighter X Tekken در سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و پس از آن قرار بود که نسخه‌ی بعدی با عنوان Tekken X Street Fighter عرضه شود. البته عرضه‌ی این بازی به دلایل مختلف با تاخیر مواجه شد.

Tekkenxstreetfighter-1

هارادا گفته که تمام مدل‌های سه‌بعدی شخصیت‌های بازی، حرکت‌ها و سیستم‌های مبارزه‌ طراحی شده‌اند و شرکت باندای نامکو باید زمان عرضه‌ی این بازی را مشخص کند تا روند ساخت این عنوان ادامه پیدا کند.

بازی Tekken X Street Fighter از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۵ در دست ساخت قرار گرفته است.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه