رونمایی رسمی از گوشی ال‌جی G6 در تهران

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2017 بود که پرچم‌دار جدید خودش را با نام G6 معرفی کرد. محصولی که تغییرات زیادی در مقایسه با گوشی سال گذشته این شرکت دارد. حالا این گوشی به ایران رسیده است. شرکت ال‌جی امروز ال جی جی ۶ را رسما در تهران رونمایی کرد تا از مدتی دیگر علاقه‌مندان بتوانند جدیدترین پرچم‌دار این شرکت کره‌ای را خریداری کنند. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی پرچم‌دار را هم اکنون می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با قیمت مناسب و هدایای ارزشمند پیش خرید کنید.

همان‌طور که گفتیم گوشی LG G6 در مقایسه با پرچم‌دار سال گذشته شرکت ال‌جی که G5 نام داشت، تغییرات زیادی کرده است. به طور مثال این تلفن همراه هوشمند از ساختار ماژولار بهره نمی‌برد و ساختاری کاملا یک‌پارچه برای آن در نظر گرفته شده است. اتفاقی که باعث شده نتوانید باتری G6 را تعویض کنید. البته یکپارچه شدن ساختار بدنه‌ این گوشی باعث شده که افراد زیادی به خرید محصول جدید ال‌جی تشویق شوند.

در کنار تغییر ظاهری، G6 به ویژگی‌های دیگری مجهز شده است. به طور مثال این گوشی ضد آب است. در واقع پرچم‌دار جدید ال‌جی تا عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم شده و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید در استخر و حتی دریا با گوشی خودتان کار کنید.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به دوربین دوتایی آن اشاره کنیم. دوربین دوتایی این گوشی باعث شده که کاربران بتوانند در یک حالت عکس‌های واید با زاویه دید وسیع بگیرند. در این حالت عکاسی از محیط و گرفتن عکس‌های دسته جمعی به کاری بسیار هیجان‌انگیز و راحت تبدیل شده است. دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED روی پرچم‌دار جدید ال‌جی دیده می‌شوند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که G6 توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. همچنین دوربین جلوی این گوشی از زاویه واید بهره می‌برد و به همین دلیل محیط بیشتری را به تصویر می‌کشد.

یکی از ویژگی‌های مهم ال‌جی G6 صفحه نمایش بسیار جذاب و منحصر به فرد آن است. ال‌جی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل را روی محصول جدید خودش قرار داده است. این اتفاق باعث شده که G6 از صفحه نمایش عریض و بزرگی برخوردار باشد که هیچ دکمه‌ای هم روی ان قرار نگرفته است. صفحه نمایشی که در زمان تماشای فیلم‌ها و اجرای بازی‌های مختلف نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. حتی گشت و گذار در اینترنت هم با این تلفن همراه هوشمند لذت خاص خودش را خواهد داشت. ال‌جی برای این‌‌که بتواند صفحه نمایش بزرگ‌تری روی گوشی خودش قرار دهد سنسور تشخیص اثر را به پشت منتقل کرده.

 

 

گوشی LG G6 به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و ۴ گیگابایت هم رم دارد. البته میزان حافظه داخلی را می‌توانید با کارت حافظه بیشتر کنید. این گوشی تا ۲۵۶ گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند.

گوشی ال‌جی G6 یک محصول همه فن حریف به حساب می‌آید که از سخت افزار بسیار خوب و قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد. اگر دوست دارید پرچم‌دار جدید ال‌جی را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری کنید.

 

نگاه نزدیک به ال‌جی G6 بررسی یک دقیقه‌ای ال‌جی G6
مقایسه ال‌جی G6 با ال‌جی G5 نقد و بررسی ال‌جی G6

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهزاد صمدی

    سلام
    لطفا اعلام کنید ایا نسخه ۶۴ گیگ برای ایران خواهد امد یا خیر و چرا فقط رنگ مشکی در دیجیکالا رونمایی شد و این محدود کردن کاربران نبود ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه