یک رکورد تازه: ۲۵ ساعت در واقعیت مجازی

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما تا به‌حال درباره‌ی کسانی که به دنبال ثبت رکوردهای عجیب‌وغریب مختلف هستند، چیزهای زیادی خوانده‌اید. بعضی از این رکوردها با هدف یا برای رساندن پیام خاصی ثبت می‌شوند اما بعضی دیگر صرفا برای داشتن تجربه‌های تازه و نشان دادن هواداری از یک محتوای خاص است. برای مثال حتما شنیده‌اید که افراد زیادی می‌خواهند رکورد طولانی‌ترین زمان نشستن پای بازی‌های ویدیویی‌ را جابه‌جا کنند. اما درباره‌ی واقعیت مجازی این یک جریان تازه است.

وسترن نباید در طول مدت ۲۵ ساعت هدست را از روی صورت خود برمی‌داشت.

درک وسترمن (Derek Westerman) کسی است که ادعا کرد می‌تواند ۲۵ ساعت بی‌وقفه در فضای واقعیت مجازی به سر ببرد. او به این ادعا عمل کرد و حالا می‌توانید ویدیویی از تجربه‌ی تازه‌ی او را در همین صفحه ببینید.

هدف وسترمن ثبت یک رکورد جدید در کتاب گینس بود. یکی از شروطی که گینس برای ثبت چنین رکوردی تعیین کرد، این بود که در تمام این ۲۵ ساعت فقط از یک بازی استفاده شود. وسترمن بازی «Tilt Brush» را انتخاب کرد که نوعی تجربه‌ی نقاشی در واقعیت مجازی است.

او درباره‌ی این انتخابش گفته: “می‌خواستم چیزی را انتخاب کنم که بیشترین میزان آزادی عمل را به من بدهد و نقاشی سه‌بعدی به‌نظرم بهترین گزینه بود.” وسترن نباید در طول مدت ۲۵ ساعت هدست را از روی صورت خود برمی‌داشت. بنابراین، خوردن، آشامیدن و حتی کارهای ضروری‌تر را هم باید درحالی انجام می‌داد که خودش در دنیای واقعی و چشم‌ها و مغزش در دنیای واقعیت مجازی به سر می‌برند.

در نهایت به هر زحمتی که بود، این رکورد ثبت شد. وسترمن ۲۵ ساعت بی‌وقفه در واقعیت مجازی پرسه می‌زد. البته هیچ معلوم نیست که تا چندوقت دیگر دوباره رغبت می‌کند سمت این تکنولوژی برود!

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه