ساخت Call of Duty: Infinite Warfare تمام شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی تا عرضه‌ی جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) باقی نمانده است و استودیوی بازی‌سازی «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) خبر از اتمام ساخت بازی داده است.

استودیوی بازی‌سازی اینفینتی وارد، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های معروف و محبوب «جنگاورین نوین» یا همان Modern Warfare، در حساب کاربری توییترش نوشته است که ساخت Call of Duty: Infinite Warfare به پایان رسیده یا به اصطلاح، بازی «گلد» شده است. گلد (Gold) شدن یک بازی، بدین معناست که ساخت بازی به پایان رسیده و دیسک نهایی بازی رایت شده است. از روی این دیسک نهایی است که بازی کپی می‌شود و در دسترس بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

infinitewarfaregold-1

شماره‌ی امسال ندای وظیفه، داستانی کم و بیش علمی-تخیلی دارد. این موضوع هم به مذاق همه خوش نیامده است. با این حال، شرکت بازی‌سازی «اکتیویژن» برای اینکه بتواند فروش بازی‌اش را بیشتر کند، تصمیم گرفته است تا «ندای وظیفه ۴» را بازسازی کند و آن را در بسته‌ی ویژه‌ی Infinite Warfare قرار دهد.

infinitewarfare-1

نکته‌ی جالب این است که به احتمال خیلی زیاد، قرار است حتی همان روز اولی که دیسک Infinite Warfare را در کنسول‌تان قرار می‌دهید، یک آپدیت بزرگ رای بازی دانلود کید. اینفینتی وارد در همین توییت گفته است که می‌خواهند بازخورد بتای بازی را (که به زودی راه می‌افتد) در نسخه‌ی نهایی لحاظ کنند.

منبع: Twitter

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه